Nu Online
Momenteel zijn er 232 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

grrr mano mundo

25-4-2006 10:31:36
weer een stresspuntje bij op onze dag....

13 mei trouwen wij en houden we onze receptie in't Steencayken, aan de overkant van recreatiedomein De Schorre te Boom.

Nu hebben we juist ontdekt dat het die dag ook Mano Mundo is in de schorre. dit is een of ander festival dat gratis is en waar men zowat wereldmuziek tentoonstelt enzo .... dat betekent dus wel dat er overal waar niet mag en waar er nog maar een klein plekje te vinden is, dat de mensen daar parkeren .......

dus waarschijnlijk ook op de plaats waar onze receptie gehouden wordt ...

Normaal begint Mano Mundo wel pas om 13u en onze receptie om 12u .... ga sebiet eens bellen met de baas van 't steencaycken om te horen of we evt een stuk mogen afsluiten en dat vrijhouiden voor de mensen die komen naar de receptie ....

anders wordt het moelijk om parkeerplaats te vinden.

het zal sowieso ook al uitkijken zijn als we er doorrijden, want dan loopt iedereen daar zomaar over straat en dergelijke ....... pffff waarom moest dat nu juist dat weekend zijn?????

Mieke
13/05/06

Skiwi
13-5-2006
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 350

Ann
20-5-2006
 Meld misbruik25-4-2006 10:39:49

ai nee. Ik leef met je mee. Wij trouwen 20 mei en onze zaal heeft vier aparte zalen. Maar een grote parking en parkeergelegenheid op straat. Maar toch is jouw probleem van een andere aard. Ik zou me toch informeren om parkeergelegendheid te voorzien voor je gasten. Ze zullen allen op hun opperbest gekleed lopen en om dan tussen dat "andere" volk te lopen... en parkeer plaats te zoeken... Bel maar vlug zodat dat in orde komt.

Succes
Ann
nog 25dagen te gaan

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...