Nu Online
Momenteel zijn er 198 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Hoera hoera :-)

8-5-2011 10:57:44
Oh hoe leuk dat ineens weer alles volgens plan gaat.

Het nieuwe restaurant is subliem. We hebben al een keuzemenu meegekregen gisteren (mensen mogen vis, vlees of gecombineerd kiezen) en de dag zelf houden ze al voor ons vrij. Terug een "geen voorschot"-needed geval, dus ook goed moest die ook failliet gaan...Zal wel niet....Hoop ik. Hoeveel keer dezelfde pech kan je hebben. Het meest positieve aan dit restaurant is dat we gewoon de markt zullen moeten oversteken, het zaaltje van ons receptie ligt echt pal tegenover het restaurant.
Het verloop van de feestelijkheden zal vlotjes kunnen gaan. We trouwen, steken de markt over en hebben receptie, steken terug de markt over en gaan eten met de suite. Vervolgens in de auto's om van provincie te veranderen voor het avondfeest. Ideaal!

Gisteren had ik ook m'n proefmake-up. Ik ben heeeeel erg tevreden, ik voelde me gisteren al een prinses, wat gaat dat dan geven met kleed en alles erbij!? Gelukkig waren ook alle reacties superpositief, want ik ben namelijk niet gewoon van met make-up door het leven te gaan en toch vond niemand het té!

Vorige vrijdag hebben ik en de toekomstige ook onze bedankjes gekozen voor de gasten. Het is iets simpel, maar ik ben er heel erg tevreden over.
Voor wie nog een ideetje nodig heeft : doorschijnende halve hartjes die je kan opvullen met bruidsuiker (in ons geval rood hartjes-bruidsuiker) aangevuld door de gelukspopjes van bruid-bruidegom, en dan kan sluiten zoals een kinderei-ding. Hopelijk snappen jullie het een beetje :-) Alles gevonden bij AVA papierwaren, alleen van de gelukspopjes moeten we nog ongeveer 50 koppeltjes kopen, de stock was uitgeput.

Ik ben voorlopig terug een heel gelukkige bride-to-be. Hoewel ik over één ding minder enthousiast ben. Nu vrijdag ga ik m'n kleed gaan passen (daarover wel enthousiast), maar nu moet ik om het te kunnen passen 15€ betalen...Ik moet 15€ betalen om MIJN kleed dat al voor de helft betaald is te MOGEN passen...Dat vind ik er eigenlijk een beetje over, je laat bijna 1000€ liggen in zo'n winkel en dan moet je nog betalen als je je kleed eens wil gaan passen! Het is trouwens de eerste pasbeurt NA het kiezen van het kleed en lang moeten wachten eer het in de winkel kwam. Is dit normaal? Betalen voor de pasbeurt?

Veel plezier nog medebruidjes en bruidegommen-to-be :-)

Marijke
9-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 453

vanessa
2-7-2011
 Meld misbruik8-5-2011 21:08:57

Blij dat alles nu goed verloopt!

Daar heb ik nog nooit van gehoord, dat je moet betalen om je kleed te mogen passen.
Dat vind ik eigenlijk geen service. Moet je de eventuele aanpassingen dan ook nog betalen?

groetjes

Marijke
9-7-2011
 Meld misbruik9-5-2011 13:11:34

Hoi Vanessa,

ja de aanpassingen moeten dan ook nog extra betaald worden. Ik vind het eigenlijk ook niet bepaald service maar jah, kan nu niet meer veranderen, met maar twee maand meer te gaan is het iets te weinig tijd.

Groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...