Nu Online
Momenteel zijn er 542 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

brunch als huwelijksfeest

8-5-2011 11:04:19
Heeft iemand ervaring met een "brunch" als huwelijksfeest?
Kent iemand van jullie een leuke locatie (liefst in Vlaams-Brabant) om een huwelijksbrunch te organiseren?

We denken immers om iedereen (ca. 250 personen) tegen 11u uit te nodigen voor een brunch,
vervolgens rond 15u onze huwelijksgeloften af te leggen,
en daarna nog het glas te heffen met een lekker dessert.
's Avonds zouden we in beperkte kring (ca. 20 personen) nog dineren.

Cynthia
29-10-2011
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 1530

ruth
5-8-2011
 Meld misbruik8-5-2011 14:24:40

Groot budget of niet?
De piazza in Herent, misschien?

Leontine
3-6-2011
 Meld misbruik9-5-2011 9:13:40

Geen ervaringen, maar wel een ontzettend leuk idee!!!

An
25-5-2012
 Meld misbruik9-5-2011 9:58:44

Wij trouwen in Hof Te Rhode in Schaffen-Diest. Daar hebben ze denk ik ook brunch-formules en ze zijn bekend voor hun superlekker nagerechtenbuffet ;-)

Sofie
28-8-2010
 Meld misbruik9-5-2011 21:04:15

kasteel de bunswijck - http://www.kasteeldebunswyck.be

Kasteel van Horst - http://www.traiteurdienst-horst.be/html/brunch.html

Ben bij beiden al eens op een zondagochtend gaan brunchen en ze waren allebei super lekker. Kasteel de bunswyck is nog in een echt kasteel, wat een brunch voor een trouwfeest misschien nog iets gezelliger maakt?

succes bij de zoektocht!!

Marijke
2-7-2011
 Meld misbruik10-5-2011 11:02:44

Ter Roest in Buggenhout. Doe hier zelf mijn huwelijkfeest, maar ben er zelf ook al geregeld gaan brunchen op zondag. Zowel, voorgerechten, soepen, hoofdgerechten en desserten zijn in buffetvorm. Buggenhout (Ter Roest) grenst tegen Vlaams-Brabant maar is dus net Oost-Vlaanderen.

Succes bij je zoektocht.

Groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...