Terug naar overzicht
In parochiezalen en culturele centra kan je mss wel terecht...
ik wou het net zeggen: dan moet je richting parochiezalen gaan ...bij echt feestzalen ben je eigenlijk sowieso gebonden aan een vaste traiteur of ene van het huis.Mieke13/05/06
In Sint MArtens Lennik, zaal Architect.
idd: www.de-architect.be aanrader!barbara4.11.2005
Zeker De Architect! Moest die al bezet zijn, kan je aan Herlinde (bazin) nog de gegevens van de feestzaal van haar schoonouders (ook in die streek) vragen.Groetjes,Fieke7/07/2007
hallo, wij trouwen in de Waerboom in Groot-Bijgaarden. Ze hebben er 3 zalen met verschillende grootte. Neem anders maar eens een kijkeje op de site. www.waerboom.com
Bedankt! De site ziet er enorm goed uit, we gaan daar zeker eens horen. De Waerboom ken ik maar lijkt mij nogal traditioneel.
In de Waerboom ben je wel verplicht met hun catering te werken hoor!Groetjes,fieke7/07/2007
de architect vind ik ook wel een prachtige zaal hoor. Wij hebben getwijfeld tussen de architect en de montil, maar de montil zit je dan terug vast met een vaste catering.
Feestzaal*Feestcafé Bouchout te Affligem. Daar kan U met eigen catering terecht. Mooie en originele architectuur !Fien