Terug naar overzicht
Mijn nicht had ook een koets gekozen en zij had er wel wat spijt van omdat dit niet zo handig leek met haar jurk (model met hoepel) en sleep maar dat hangt mss ook wel van het type koets af en vooral omdat het lichtjes regende. De kap stond op maar daardoor zagen de mensen het bruidspaar bijna niet. Met ceremoniewagens stelt het probleem van de jurk zich soms ook, behalve voor de Amerikaanse sleeën uit de jaren '50 die echt wel ruim zijn. Misschien een Excalibur ? Prachtige, romantische wagen of een Citroën Traction ?
Hey Bianca, Wij hebben de oldtimer van Lauwers geboekt. Toen we zijn gaan kijken waren we helemaal verkocht. Zowel mooi van buiten als vanbinnen! En dan kan ook gelijk heel de suite mee :)
wij hebben paard en kar :-) lekker romantisch en trouwen in augustus dus normaal mooi weer.ale dat hoop ik toch. ik weet niet van waar je bent, maar wij hebben ons paard en kar via friesenhofbries van uit geel. ze doen normaal heel vlaanderen en zijn ook niet te duur. www.friesenhofbries.be groetjes inge