Nu Online
Momenteel zijn er 210 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huwelijksspeech !!!

8-5-2011 20:54:21
Dag bruidjes,

stilaan beginnen we na te denken over enkele details en zo ook de huwelijksspeech. Toch wel een belangrijk onderdeel van het avondfeest, vandaar onze vraag : Hebben jullie tips, voorbeelden,... om op een leuke manier de mensen te verwelkomen en bedanken voor hun komst?

Laat de creatieve geesten onder jullie maar los ;-)

xje

lies
2-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 1562

Sara
28-5-2011
 Meld misbruik8-5-2011 21:34:34

Hey,
wij schrijven op voorhand geen speech uit, ons kennende en de familie kennende zal het helemaal anders verlopen; We wachten gwn af en zeggen dan gwn wat er in ons opkomt. WIj houden 2 maal een speech; 1 maal in begon voor het eten om iedereen te bedanken, smakelijke eten te wensen enzo en dan voor het dessertebuffet (laat avond gasten zijn er dan bij) om de ouders en getuigen hun bedankje te geven en de jarige oma in de bloemetjes te zetten.

Wij laten het zo op ons afkomen en pikken eveneens in op wat andere zeggen en wat we die dag zien.

Succes!
uiteraard zal een klein mopje nooit misstaan.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...