Terug naar overzicht
Hallo, Ik wil jullie droom nu verknallen maar ik denk dat je best eens contact opneemt met het dekenaat van Londerzeel (gegevens gewoon googelen) want dit was ook ons plan en ons dekenaat laat dit niet toe. In geen enkele kapel in een straal van 20km rond onze woonplaats is het toegestaan om een huwelijksdienst, ceremonie ,... te toen. Ik hoop voor jullie dat dit niet zo is over volledig vlaanderen, dus best zo snel mogelijk bellen naar het dekenaat zodat je tijd genoeg hebt om (indien nodig) een alternatief te vinden. Wij hebben door ons dekenaat onze droomlocatie aan ons neus moeten laten voorbij gaan. We hebben een volwaardig alternatief, maar toch ... Groetjes en veel succes
De boskapel in Imde misschien?In ieder geval een super locatie, zo tussen de bomen. Maar geen idee of je je priester daar kan kiezen. Groetjes,Sara
De boskapel in Imde is inderdaad heel leuk, maar redelijk klein, he?Ik weet natuurlijk niet hoeveel volk je verwacht... Nadeel is wel dat je de nabij liggende A12 redelijk goed hoort. Wij zijn al eens expres tot daar gereden om binnen te staan luisteren