Terug naar overzicht
Hey Shana, MIjn schoonbroer heeft vorig jaar een trouwfuif gedaan. Dit was dan eerst zo hapjes van een traiteur met fruitsap en cava. Na de openingsdans enzo ging de frituurwagen open en kon iedereen een frietje of een hamburger gaan halen en die bleef dan een paar uur open. Na middernacht werden er nog dessertdingetjes weggezet zoals chocomousse en rijstpap enzo. Wij doen ook zoiets in den aard. We beginnen om 20u met een receptie van twee uur. Dit bestaat dan uit fruitsap en cava en koude hapjes. Rond 22u doen wij de speech en daarna volgt de bruidstaart, die ik zelf ga maken. Die bruidstaart blijft dan heel de avond staan. Daarna is het openingsdans en dansfeest.
Hey, Wij hadden ook een trouwfuif. Wij zijn eerst met de suite gaan eten op restaurant en daarna naar de fuifzaal/feestzaal gegaan. Fuif begon om 21h30. Gewoon mensen begroeten en ontvangen (wij stonden met z'n tweekes aan de ingang). Op de tafels stonden koude groentjes met dipsaus. Ik denk dat we dan als iedereen er was met de openingsdans begonnen zijn (ergens tussen half 11 en 11u). Om middernacht waren er belegde broodjes. Groetjes
Vrijdagavond naar trouwfuif geweest. Wij moesten daar zijn om 21.15 uur eerst was er een korte receptie daarna dessertbuffet en dan begon de fuif. Groetjes
Hoi, Wij doen dit ook. Gaan eerste eten met dichte familie, getuigen en beste vrienden. Om 21u wordt iedereen dan in de feestzaal verwacht. Drank à volonté en een aantal hapjes en dan opteren wij voor een broodjesbuffet dat de hele nacht wordt aangevuld. Wij hebben dan ook de bruidstaart, waar iedereen een stuk van krijgt. Na de taart, openingsdans en dan kan het feestje beginnen ;-)
wij hebben beiden formules: eerst met een 80 man eten en tegen 21u komt er dan nog 120 man bij. Die krijgen eerst een "receptie" met hapjes (wel koude) dan tegen 22u is het openingsdans en tegen middernacht zijn er fritjes en schepijsjes :-)
Hallo, wij hadden ook overdag het diner met een intiem groepje van 24 personen. Vanaf 19u30 kwamen dan alle andere genodigden (zo'n 120 personen) voor de receptie. Tegen 21u was er dessertbuffet voor iedereen en na onze openingsdans (22u, denk ik) was er een koud buffet. Dat bleef heel de avond staan tijdens het het dansfeest. Wij vonden dit een ideale formule want wie zin heeft, kan gewoon nemen. Lekker losjes! :-) groetjes,Kirsten