Nu Online
Momenteel zijn er 208 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bruidsboeket

9-5-2011 9:50:26
Hoi,

al weken zit ik aan mijn vriend zijn oren te zagen dat hij voor een bruidsboeket moet zorgen. Ik wil mij volledig laten verrassen. Mijn vriend wimpelde dat altijd af, en zei dat hij daar nog tijd genoeg voor zou hebben. Ik ken hem genoeg om te weten dat hij meestal dingen op het laatste moment nog doet, ik ben iemand die het al direct regelt.
Gisteren nog eens mijn vis uitgesmeten en hij terug: ik heb nog tijd genoeg. Maar ik was van gedacht dat je het al kon bestellen. We zitten nog met de bouw van ons huis en de trouw komt op sommige momenten op de tweede plaats.
Gisteren heeft hij het dan eindelijk verteld. Hij is er al weken mee bezig en is bij een bloemiste eens gaan vragen hoe het allemaal zit. Hij mag binnenkort in een boek gaan kijken en kiezen.
Na al die jaren verschiet ik toch nog in hem en kan hij mij nog altijd verrassen...
A happy bride-to-be!

Jolien
26-8-2011
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 551

Ineke
18-6-2011
 Meld misbruik9-5-2011 10:03:40

Hey Jolien

Wij trouwen op 18/06 en mijn bruidsboeket is nog steeds niet besteld.
Als ik hem er ook niet aan zet, zal het zonder zijn in plaats van met.

Uiteindelijk heb ik besloten om zelf mee te gaan. Deze week gaan we er eindelijk werk van maken. We waren dit weekend bij de bloemist geweest, maar het was veel te druk door moederdag. Daarom moeten we in de week eens langs gaan. Ze vroegen wel tegen wanneer het was en ze zeiden toch niets van dat dit redelijk laat was

Dus ik denk dat je nog wel wat tijd hebt... maar hoe rapper het besteld is, hoe geruster je bent natuurlijk.

Nathalie
10-6-2011
 Meld misbruik9-5-2011 10:08:59

Hey Jolien,

K had ook gedacht dat ik er moest achter zitten om een bruidsboeket te bestellen. Maar mijn verloofde was al gaan horen bij mijn favoriete bloemist en die heeft hem gezegd dat als hij 2 weken op voorhand komt om te laten weten wat hij wil, dat dat in orde is. Dus maak je geen zorgen, dat komt wel in orde.

Groetjes Nathalie

Penny
20-7-2011
 Meld misbruik9-5-2011 10:11:11

Ze kunnen soms toch nog voor verrassingen zorgen hé :-)

Ik ga mijn boeket zelf kiezen.
Ben nogal een controlefreak en wil maar 1 soort bloemen en mijn vriend is zo van ja ga maar zelf dus gaan we zelf.
Dit weekend ook al eens gaan horen en te horen gekregen dat er dan veel bloemisten gesloten zijn in die periode...
Dus de zoektocht gaat hier nog effe verder.

Succes daar en laat je verrassen door je mooie boeket :-)

Kelly
4-6-2011
 Meld misbruik9-5-2011 11:13:21

Wij trouwen 4-6 en hij is ook nog niet gaan bestellen hoor. Zaterdag gaat hij ervoor naar bloemist. Ikzelf ben al een paar keer met mijn getuige gaan kijken voor ideeën, zodat zij weet wat ik graag zie en wat niet. Zo kan zij hem wat "sturen"

Liselotte
25-6-2011
 Meld misbruik9-5-2011 12:44:12

Hoi!

wij trouwen eind juni en mijn boeket is ook nog niet besteld.
Toen ik mijn vriend vroeg, ga jij dat dan gaan bestellen, zei hij: "nee, ga gij da maar gaan doen", dus voila, ik ga het kiezen.
Ik ga hem meenemen, maar hem kennende gaat hij zeggen "doe wa jij wil, dan ben ik gelukkig"

Claudia
12-8-2011
 Meld misbruik9-5-2011 12:58:35

Hey,

Mijn vriend is naar de bloemist geweest om gewoon te vragen naar prijzen en mogelijkheden enzo en daar zeiden ze dat je gewoon een paar weken op voorhand mag bestellen...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...