Nu Online
Momenteel zijn er 260 gebruikers online, waarvan 1 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Vrijgezellendag en nacht was super!

9-5-2011 11:05:05
Hallo B2B

Hier ben ik dan met mijn verslagje van mijn vrijgezellendag van 7 mei! HET WAS ECHT SUPER!!

Om 9u30 stond mijn getuige bij mij om met mij nog ideeën te gaan opdoen voor bruidsboeketten... Vond ik redelijk verdacht omdat nog tijdens mijnen vrijgezellendag te gaan doen. En idd mijn argwaan was correct.
Toen we om 11u terug thuis kwamen (bij mij thuis) zaten alle meiden bij ons en hadden ze een uitgebreide lunch voorzien! Jam jam!! Daar kreeg ik mijn eerste pakje: doos waarin nen T-shirt zat: Ik ben content (voorkant) want ik vond mij ne vent (achterkant), eveneens een boekje dat mijn huwelijksbijbel moest worden: moest aan alle mannen die we tegenkwamen vragen om me tips en tricks te geven om ofwel 1/ een hete huwelijksnacht te beleven 2/ het huwelijk goed door te komen 3/ om mijn man uit de zetel te houden. HILARISCHE tips gekregen hoor! Ook zaten in de doos de miss-linten die we 's avonds gingen aandoen: meiden "op 4/6 is het voor altijd (voorkant) hopelijk krijgt ze geen spijt! (achterkant)" en ikke "Wanna get some? (voorkant) Already taken! (achterkant)"

Tijdens de lunch kreeg ik te horen wat mijn ventje moest doorstaan: werd 20 km van onze gemeente gedropt met een go-cart gekleed in ne pamper en bavet! met op de go-cart een bord: "Kelly, waarom ik?" met zwaailicht. Hij moest op verschillende plaatsen stoppen om opdrachten te doen om zo de lunch van de mannen en hem te bemachtigen. De meiden vertelden er ineens bij dat hij ook even voorbij ons huis ging komen!
Tijdens onze lunch ineens nen hoop lawaai! Jaja daar was hij! Echt een geweldig zicht! Daar gaat in onze gemeente nog LANG over gesproken worden! Hij hangt zelfs uit met nen foto bij den bakker waar hij pistolekes moest gaan halen!
Snel in de vlucht een kusje en hij had weer energie voor 10! hihi

Tegen 13u zijn we dan vertrokken naar een onbekende bestemming (moest blinddoek aan, ni geweldig als ge al wat cava binnen hebt ) aangekomen zag ik dat we bij de Carrefour waren! Eerste opdracht: mensen helpen om hun kar in te laden in wagen en daar een donatie voor vragen. Kmoet zeggen, de mensen waren echt heel gul! Tweede opdracht: ruiten van de wagens kuisen (liefst in bikinitopke (had ik moeten aandoen onder mijnen T-shirt)) maar na 2 mensen te vragen of dat mocht, merkten we direct dat de mensen daar niet zo voor waren, dus T-shirt terug aan en plots kwamen de klanten vloeiend binnen (denk dat vooral de dames er niet mee opgezet waren dat ik hun wagen poetste in bijzijn van hun man ) Na een klein 2 uurtjes te werken, moest ik nog voor condooms gaan kopen om 's avonds te verkopen aan 2 euro per stuk.
Dan zijn we verder gereden richting de clarissen om eieren te brengen om goed weer te hebben op 4 juni. Na eventjes een rustig (en vooral braaf) moment terug verder. Daar gingen we paardrijden! Ge moet wel weten dat ik eigenlijk niet veel van een paard moet hebben en dat het mijnen 2de keer was op een paard. Maar kmoet zeggen, het lukte goed (zelfs den draf) en het was kei leuk!
Na het paardrijden zijn we dan terug naar mij thuis gereden om daar ons te gaan douchen. De rest van de dames die tijdens dag er niet konden bij zijn, kwamen daar ook naartoe. Dan zijn we tegen 19u naar 't stad (Antwerpen) vertrokken. Ik moest een rood kleedje aandoen met mijn wit miss-lintje, de andere dames waren allemaal zwart gekleed met rood miss-lint. Was echt een mooie combinatie.
Eerst zijn we gaan eten int Fondueke. Daar kwam ik nog een bekende vrijgezel tegen, een kennis die nu zaterdag trouwt. Wereld is toch klein hé!
Na het eten kreeg ik mijn laatste pakje: een T-shirt met snoepkes opgenaaid. Die moest ik verkopen aan de mannen en zij mochten die met hun mond rechtstreeks van mij opeten. Als bijkomende opdrachten kreeg ik nog:
- op de foto met een BV
- op de foto met 5 mannen in bloot bovenlijf
- op de foto met een Bart Peeters (mijn verloofde noemt zo).
De eerste 2 waren heel makkelijk, maar om een Bart Peeters te vinden, dat was niet zo evident, dus uiteindelijk ben ik op de foto gegaan met nen Bart en nen Peter
Zijn in de Bonapart uiteindelijk belandt, daar waren nog 2 mannelijke vrijgezellengroepen. Altijd met de 2 andere vrijgezellen opt podium gestaan.. Amaai, mijn stem is dus nu echt weg! En als afsluiter zijn we nog terecht gekomen int Veurleste. Ook goed gelachen hoor. Daar was nog ne mannelijke vrijgezellenhoop, die kerel was verkleed als neger , een vriendin van mij kende die hoop, dus hebben daar nog goe mee aant lachen geweest.
Tegen 5u zijn we naar huis vertrokken met ZEER PIJNLIJKE voeten!
Toen we thuis kwamen, waren de mannen blijkbaar ook net thuis, dus nog nen hele uitleg waardoor we pas tegen 6u30 - 7u zijn gaan slapen.

Het was echt een onvergetelijke dag!

Kelly
4-6-2011
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 824

mieke
7-7-2012
 Meld misbruik9-5-2011 11:14:24

Waauw Kelly, wat een leuke en schitterende dag!

Zo'n vrijgezellen zou ik ook wel willen
Zo tof zeg die tekst op die linten, en leuke opdrachten:-)
Ik denk dat je zo'n dag niet snel zult vergeten!
Geniet nog maar lekker na en begin al maar te dromen van 04-06-2011
veel groetjes!

Aurelie
13-5-2011
 Meld misbruik9-5-2011 11:24:28

Haha wat een super vrijgezellen !!!

Je mag echt van geluk spreken

Kim
21-5-2011
 Meld misbruik9-5-2011 11:48:52

Waw echt super! :) Klinkt als een geweldige dag!
En ook de uitleg over je vriend, super grappig!

Wij waren 2 weken geleden ook in 't fondueke gaan eten, haha :) Bonaparte hebben we overwogen maar zijn we uiteindelijk niet geraakt, was anders ook nog wel tof geweest denk 'k :) Waren er nu ook zoveel zwart/rood combinaties in Antwerpen? Mijn "team" had ook die kleuren en echt, 't leek net of alle anderen hetzelfde idee hadden!

Kelly
4-6-2011
 Meld misbruik9-5-2011 11:54:22

Die kennissengroep waren allemaal in wit/zwart gekleed en de bruid had daar rode engelenvleugeltjes aan. De andere meidengroepen waren ofwel totaal anders (echte verkleedfestijnen, zelfs bij de vriendengroep en dus niet alleen de vrijgezel zelf!) ofwel met wit/zwart combinatie (allé toch degene die wij hebben gezien)

tamara
20-5-2011
 Meld misbruik9-5-2011 12:43:15

wat een leuke vergezellendag!!
Je mag idd van geluk spreken, met zo'n leuke vriendenkring :)

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik10-5-2011 18:58:15

Ben nu wel benieuwd wie die BV is met wie je op de foto ging! ;-)

Kelly
4-6-2011
 Meld misbruik11-5-2011 9:40:37

haha zo'n grote BV was dat niet hoor: dien Dimi van den Bonapart, is ene van Jim TV en zo denk ik.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...