Terug naar overzicht
Waauw Kelly, wat een leuke en schitterende dag! Zo'n vrijgezellen zou ik ook wel willen Zo tof zeg die tekst op die linten, en leuke opdrachten:-) Ik denk dat je zo'n dag niet snel zult vergeten! Geniet nog maar lekker na en begin al maar te dromen van 04-06-2011 veel groetjes!
Waauw Kelly, wat een leuke en schitterende dag!
Haha wat een super vrijgezellen !!! Je mag echt van geluk spreken
Waw echt super! :) Klinkt als een geweldige dag! En ook de uitleg over je vriend, super grappig! Wij waren 2 weken geleden ook in 't fondueke gaan eten, haha :) Bonaparte hebben we overwogen maar zijn we uiteindelijk niet geraakt, was anders ook nog wel tof geweest denk 'k :) Waren er nu ook zoveel zwart/rood combinaties in Antwerpen? Mijn "team" had ook die kleuren en echt, 't leek net of alle anderen hetzelfde idee hadden!
Die kennissengroep waren allemaal in wit/zwart gekleed en de bruid had daar rode engelenvleugeltjes aan. De andere meidengroepen waren ofwel totaal anders (echte verkleedfestijnen, zelfs bij de vriendengroep en dus niet alleen de vrijgezel zelf!) ofwel met wit/zwart combinatie (allé toch degene die wij hebben gezien)
wat een leuke vergezellendag!! Je mag idd van geluk spreken, met zo'n leuke vriendenkring :)
Ben nu wel benieuwd wie die BV is met wie je op de foto ging! ;-)
haha zo'n grote BV was dat niet hoor: dien Dimi van den Bonapart, is ene van Jim TV en zo denk ik.