Terug naar overzicht
oei oei... Wij hebben Kurt Vermylen. Dacht wel dat die voor de rest vant jaar volzet was, maar je kan maar eens informeren hé: kurtvermylen@hotmail.com
Freddy Van De Cauter misschien... Wij hebben Leolex Filmstudio...
wij hebben freddy van cauter gewoon een mailtje naar hem sturen <freddy.vandecauter@telenet.be hij vraagt 485 euro van 09.00u tot 02.00u en 50 euro voorschot veel succes
bedankt, we hebben ze allemaal al gemailt en er is niemand meer vrij. maar ik geef de moed niet op we blijven zoeken !!! bianca en joachim
Succes met de zoektocht.Ben zelf niet meer vrij op 9/7, anders graag.
Hallo, Wij hadden DB Pictures uit Gent. We waren zelf ook vrij laat om hem te boeken (hadden ook eerst iemand anders) en hij werkt met verschillende mensen waarvan misschien nog eentje vrij is ... Ze zijn wel relatief duurder dan de prijzen hier aangegeven maar het geld MEER dan waard ... De DVD krijg je in 3voud (leuk cadeautje voor ouders) en is wel dik inorde hoor ... Mijn vriendinnen willen hem iedere keer opnieuw zien als ze komen :) Net zoals ik trouwens ;) Groetjes Annelies
Hallo Bianca Wij zijn nog vrij. Bekijk onze site eens www.ellegancia.be Groetjes Bianca
we hebben iemand gevonden dankzij de getuige van mijn toekomstige. bedankt iedereen groetjes bianca