TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Liselotte
25-6-2011
|
9-5-2011 14:17:34
Hey Lynn!!
Je tweede pas al! Ik nog niet :( !
Ze moeten nog bellen, maar ze zeiden half mei... dus verwacht ik dat ze bijna gaan bellen :) :)!
Wow, de ringen ook al thuis! Wij hebben ze bij FDO gekocht, dus wachten wij op een telefoontje of bel ik eind deze maand!
Hoe ver zit jij met de rest van de voorbereidingen? Wat moet je nog doen?
Ik ben bezig met het misboekje, moet nog een huwelijkskaars vinden.
Daarna de bedankjes, bloemen en wat-vergeet-ik-nog-allemaal
Groetjes
|
|
Lynn
25-6-2011
|
9-5-2011 14:28:55
Hey Liselotte,
Ja 8 Juni is de 3de pas en dan mag ik het meenemen.
Ik duim mee voor je dat ze snel bellen!!!!
Wij zijn volop bezig met het misboekje ale de teksten enzo, maar we zitten vast met het liedje voor tijdens de communie ... ? Alle ideetjes zijn welkom ;-)
Dan moeten we nog afspreken met de pastoor ter goedkeuring en dan knutselen hé :-).
De bedankjes hadden we al besteld, hier moeten we nog kaartje aanmaken, tafelindeling, versiering van de kapel regelen, nu waren we aan het twijfelen om misschien een videograaf te nemen, ...
De persoon die onze huwelijkstaart ging maken heeft afgehaakt, dus zijn we nog steeds op zoek naar een taart.
En ja, eigenlijk moeten we nog veel regelen en maken en doen...
De details zijn miscchien het leukst, maar er kruipt het meest tijd in!
En die dagen vliegen nu voorbij precies dus, denk dat het rap aan ons zal zijn, en dan vanaf nu maar hopen dat al het mooi weer nog niet is opgebruikt!
Groetjes
|
|
Liselotte
25-6-2011
|
9-5-2011 14:37:46
Ja amai, de dagen vliegen echt voorbij! Ik ben bang dat ik geen tijd genoeg ga hebben, dus ben ik tijdens mijn middagpauzes ook al aan het misboekje aan het werken!
Wij hebben een mis zonder eucharistie, dus met liedjes voor de communie kan ik je niet echt helpen (is dat na het man en vrouw zijn? -- dan kan je eigenlijk zo pittige liedjes nemen, zoals just the way you are van Bruno mars)
Wij zijn plots ook aan het twijfelen over onze keuzes. Hadden beslist geen ceremoniemeester te nemen en plots ben ik bang dat het niet zonder zal lukken... maar uiteindelijk zullen we het zonder doen :)!
Wij hebben allesinds geen videograaf, omdat we ten eerste al meer dan genoeg aandacht zullen hebben van de fotograaf en we het ten tweede beetje duur vinden.
Das waar, het zijn enkel nog details die moeten geregeld worden, maar die nemen het meeste tijd in beslag!
Het zal heel vlug aan ons zijn en ik hoop echt dat het mooie weer blijft :)
En als het niet blijft... tis niet dat het een slechte dag gaat zijn, hé :)
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|