Nu Online
Momenteel zijn er 639 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Verrassing voor bruidegom!!!

9-5-2011 14:00:20
Dag bruidjes,

Ik ben op zoek naar een leuke verrassing voor mijn toekomstige man.
Zijn twee grote passies (na mij natuurlijk J) zijn wielrennen (actief en passief) en muziek. Daarom had ik in gedachten om daar iets mee te doen maar wat???
In wielrenner is Tom Boonen zijn favoriet en zijn muziekkeuze is oa. Deus, Trigger Finger, Gabriel Rios, Ozark Henry, The Black Box Revelation,…
Het zou natuurlijk leuk zijn om iemand van zijn favorieten een you tube-boodschap te laten inspreken met gelukwensen ofzo, en om dit tijdens het avondfeest te laten zien maar ik vrees dat dit moeilijk gaat worden…
Hij is echt een schatje en wil hem een leuke verrassing bezorgen die hij niet snel vergeet… Kan iemand mij helpen? Heeft er iemand tips hoe ik dit het beste aanpak?

Alvast bedankt!
kellycuvelier@hotmail.com

Kelly
30-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 791

Leontine
3-6-2011
 Meld misbruik9-5-2011 15:35:58

Tom Boonen kan je wellicht via zijn management proberen. Niet geschoten altijd mis! Internationale artiesten wordt al een stuk moeilijker als je niet een goede ingang hebt.
Anders terug naar zijn eerste passie: jij... Een mooie portretfoto van jou in de sferen zoals je denkt dat hij dat wilt...op een koersfiets met een t-shirt aan van een van zijn bands :-)

Ineke
18-6-2011
 Meld misbruik9-5-2011 16:46:20

Ik zou het toch ook eens proberen via Tom Boonen en één van de belgische artiesten.
Een "nee" heb je en een "ja" kan je krijgen.
Laat ons zeker weten wat hen antwoord is...

Kelly
30-7-2011
 Meld misbruik10-5-2011 8:58:37

Wel, een paar weken geleden heb ik een mailtje naar het management van Tom Boonen gestuurd maar daar doen ze niet aan mee. Ik denk dat je daarvoor connecties moet hebben...
Maar het voorstel van Leontine vind ik wel leuk :-)
Idd Ineke, ik kan mss nog es proberen bij één van de belgische artiesten.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...