Nu Online
Momenteel zijn er 172 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

palmbomen voor decoratie zaal

9-5-2011 14:56:00
Voor onze trouwfuif zijn wij op zoek naar enkele palmbomen (mogen nep zijn) om de zaal wat aan te kleden.
Weet er iemand waar je dit kan vinden?
Regio Antwerpen aub.
Mercikes

elke
27-8-2011
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 1014

Emily
26-5-2012
 Meld misbruik9-5-2011 15:14:44

Je kan dit huren in sommige tuincentra, gewoon eens kijken op sites! bijvoorbeeld waar wij het zouden doen omdat dit superdicht bij onze locatie is:
http://www.florafacto.be/NL/index.php , in Gestel (Berlaar, bij Lier)
Succes!

Britt
23-6-2012
 Meld misbruik10-5-2011 12:08:33

misschien bij verkleedwinkels...
Daar zullen ze ook wel decoratie hebben mss. Bij huis bayens al eens gaan kijken?

Gitte
28-10-2011
 Meld misbruik10-5-2011 13:47:30

alter ego op de boomsesteenweg,hebben ook een website

wouter

Meld misbruik10-5-2011 16:17:18

Als het geen echte hoeven te zijn... www.ballonatelier.be Palmbomen van 2,5 meter hoog, elegant en stijlvol. Kunnen ook met verlichting gemaakt worden.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...