Terug naar overzicht
oei oei http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/aandoeningen/32511-blauwe-plekken-of-bloeduitstortingen-sneller-genezen.html
je moet eens in de apothek gaan horen naar een zalfje om zwelling tegen te gaan.... kan niet op de naam komen, maar er bestaat wel iets dat blauwe plekken fel verminderd... heparine denk ik.
Hirudoid tegen blauwe plekken! Als je zowat vergaat van de pijn aan uw vinger, dan is hij gebroken :-) kzou voor de zekerheid effe bij de huisdokter langsgaan. Zeker ijs op leggen tegen de zwelling! En een schoon kleurke nagellak aanschaffen tegen vrijdag :-)
Hoi,Ja Hirudoid smeren tegen de blauwe plek (is wel moeilijker als het blauw is onder de nagel) Hoogstand van je vinger en ijs leggen. Een mooie nagellak aanschaffen, want vrijdag is al over 5 dagen, zal niet vollledig weg zijn dan.Veel succes met de rest van de voorbereiding van je trouw. De laatste loodjes. Geniet ervan.
Een dekkend nagellakje achter de hand houden?
Als het je nagel is, heb ik al gehoord dat de dokter een klein gaatje in je nagel boort en dat het bloed zo kan ontsnappen. Voor de rest Hiridoid smeren (als je dat niet hebt is Euceta een middeltje, veel minder doeltreffend maar is ook voor zwelling enzo). En voor de rest inderdaad nagellak moest je nagel blauw zien. Ik heb mijn vinger eens gebroken en die was toen wel gezwollen en ik kon die niet buigen. Maar enkel een dokter en foto zal je dat waarschijnlijk met zekerheid weten te zeggen.
jakkes, de uitleg van Kendra is nogal uh... gruwelijk :)ocharm... hopelijk is het vlug beter! veel succes
net terug van de dokter: er is inderdaad gaatje geboord voor bloed eruit te latenhet zal nog paar dagen zeer doen en het zal nog hele tijd blauw zien dus dat wordt nagellak gebruikenvolgens haar gaat hiridoid niet helpen omdat het blauw ziet onder nagelhopelijk heb ik er vrijdag geen zeer meer in en dekt mijn nagellak het blauw...