Terug naar overzicht
Hey Kim, bij ons zijn het ook nog de laatste details die geregeld moeten worden. We moeten nog een keer bij de pastoor langsgaan voor het misboekje te laten nakijken maar dat zou geen probleem mogen zijn. We weten welke versieringen we willen en moeten ze alleen nog bestellen. Nu is het vooral afwachten tot we van iedereen antwoord hebben gekregen en we aan de tafelverdeling kunnen beginnen. De menu staat ook zo goed als vast en kan dus bijna gedrukt worden. 25 mei heb ik mijn tweede pas en ik denk dat ik het dan mag meenemen, als het tenminste goed gestreken is! Mijn verloofde zijn kleren zijn helemaal in orde, dus daar moet ik me geen zorgen over maken. De trouwringen hebben we ook al een tijdje dus dat zit allemaal wel goed. Wij zijn ondertussen ook nog een verhuis aan het regelen voor het verlengd OHHemelvaart weekend, jaja we zijn zo gek om een week voor de trouw nog te verhuizen :-)Het grote probleem is de openingsdans! We weten welk nummer maar we waren absoluut niet tevreden over de privéles, dus krijg ik daar wel wat zenuwen van. Het gaat als een sneltrein vooruit! Geniet ervan!