Nu Online
Momenteel zijn er 175 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

En nu wachten...

9-5-2011 17:21:57
Hoi Hoi,

Onderaan mijn scherm staat nog 18 dagen... En ik kan enkel nog wachten...
Alles is geregeld. Enkel zaterdag nog naar de feestzaal voor de tafelplanning...
Maar ik word er precies alleen maar rustiger op. Hoe dichter de dag komt hoe meer relaxt ik ben. Niets slapeloze nachten (na mijn nachtmerrie van vorige week is het gedaan ;-) )Niets bridezilla...

Dus dames, als je alles goed plant dan ben je ongeveer 3 weken voor D-day met alles klaar en dan komt het wachten.
Maar bon, wachten is nu ook niet alles ...

De trouw is nog niet gepasseerd en ik begrijp al het effect van 'het zwarte gat'...

julie
28-5-2011
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 679

Sara
28-5-2011
 Meld misbruik9-5-2011 17:33:52

Idd, hier ook 18 dagen, alles is in orde, af, klaar. Deze week nog laatste gesprek dj met onze wensen en met fotograaf voor planning door te geven. Al de rest is gepasseerd. En het zwarte gat is ook hier al een feit.
Op dit moment ben ik ook zeer relaxt. Wonder boven wonder, ik dat eens relaxt ben haha.
Heel rustig, dag per dag. Enkel nog klein probleem met mijn ringen, maar dat heb ik niet in de hand, das de juwelier. Hopelijk heb ik hem nu vrijdag in mn bezit.

Maar toch, lijken die 3 weken alsof het nog maanden zal duren voor de dag eraan komt.
Ik denk dat ik de week zelf tch wel meer zal stresse:p en dan de ochtend van the day. Ohla vandaag trouw ik hihi....

Heel veel succes Julie, geniet van de laatste weekjes/daagjes, wij doen dat hier ook.

Sandy
28-5-2011
 Meld misbruik9-5-2011 18:22:18

Hallo dames,

Ook hier nog 18 dagen op de teller. Ik moet alleen de misboekjes nog plooien die mijn ventje momenteel in overuren aan het drukken is :)
Ik ben dan ook aan het wachten tot mijn misboekjes arriveren!
Ik ben relatief relaxed, er steekt wel wat gezaag op van de families maar met een fikse wandeling na het eten, hoop ik dat ik dat uit mijn gedachten kan zetten.
Ben alleen een beetje bang dat ik zo zenuwachtig ga zijn op de dag zelf, dat ik alle mooie momenten ga missen en achteraf ga denken: ooh waarom heb ik nu niet meer genoten! Hopelijk kan mijn ventje mij geruststellen als ik hem 's morgens zie!

Pffff, toch een beetje stress hier! Misschien nog anti stress tips?

Groetjes en nog veel succes met het aftellen :)

Sara
28-5-2011
 Meld misbruik9-5-2011 19:54:44

Wat ik tegenwoordig ook vaak te horen moet krijgen is van, en en nog gene stress? nu zoude da toch moete hebben e. En nu totaal relaxed. Tips tegen stress de week van en de dag zelf wil ik ook wel weten.
Momenteel de schoentjes hier nog eens aant inlopen en zaterdag mn kleed passen en hopelijk meenemen. Kben benieuwd. Ons sprookje komt dichterbij bruidjes.

Zo spannend!!
TIpje, ik volg momenteel een kuur van Bachbloesems tegen de stress, beter slapen, rustiger zijn, relativeren,.... noem maar op :p En ik voel me er precies wel beter door.

binne 4 uurtjes nog maar 17 dagen e dames:p hahaha

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...