TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Brenda
10-9-2011
|
9-5-2011 20:46:50
o ja, dus je confirmeert de jurk en moet 'm meteen betalen én meenemen. En 'm dan zelf terug meebrengen enkele weken voor de trouw
|
|
Sylvie
8-7-2011
|
9-5-2011 21:50:46
Ik ben er niet mee vertrouwd, maar als je die jurk heel mooi vindt, dan zou ik er zeker niet mee inzitten dat anderen hem al pasten. Als je anders kleren koopt, dan zijn die ook al gepast geweest. Ik was die ook niet voor ik ze draag hoor! Als de jurk toch te lang is, dan zullen ze het 'zwarte' gedeelte wel wegknippen. hihi, denk dat ze in de meeste trouwwinkels wel voldoende poetsen, zodat die jurk niet zwart is hoor.
|
|
Sylvia
15-6-2012
|
10-5-2011 0:31:06
Ik krijg al koude rillingen bij het lezen van Azzuro... Ik heb er dus totaal geen goede ervaring mee, ze waren onbeleefd, onbeschoft zelfs en heel opdringerig. Ik las hier op het forum ook al van een aantal bruidjes dat de service niet al te best was... Ik raad je echt aan van eens langs te gaan bij scarpellini in Oostende als je toch van die buurt bent, je zal zelf het verschil wel merken... Zo snel mogelijk langsgaan, en daar zul je helemaal geen pasmodel moeten kopen of je kleed direct mee naar huis nemen.
|
|
Charlotte
1-6-2011
|
10-5-2011 8:07:20
Als het zo werkt, zou ik vragen dat ze die nog even laten reinigen...
|
|
Regina
8-7-2011
|
10-5-2011 14:12:54
Azzurro in Oostende is een heel goede zaak ze. Ik heb er indertijd een galajurk gekocht, m'n vriendin haar trouwkleed komt van daar, enz... De service is heel goed, zeker te vertrouwen. En het retoucheerwerk is echt wel van goede kwaliteit. BTW ik ga vrijdagnamiddag daarheen, om ook m'n trouwjurk te kiezen. Ben ook wat laat aan, maar dat geeft niet.
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|