Terug naar overzicht
Dag Delphine, Zeker niet twijfelen over het Vijverhof. Ik ben daar al een paar keer geweest voor een trouwfeest. Telkens was het eerst receptie dan de verschillende standjes in buffetvorm en derna het dessertenbuffet.De hapjes, het eten, het dessert, ... alles was even lekker en een heel vriendelijke bediening!
Wij trouwen nu vrijdag in het Vijverhof. Tot nu toe géén enkel slecht woord erover. De communicatie verloopt vlot, je kan altijd mailen of bellen en ze stellen zich soepel op. Ze zoeken met u naar oplossingen voor "speciale" gevallen enz... Ik kan me geen betere feestzaal wensen!!
wij geven ons feest ook in het vijverhof vorig jaar hebben we daar een babyborrel gegeven en de mensen praten er nu nog over...da het zo goe was...
En nu eens het woord van een mama, wiens dochter en schoonzoon hun feest in het Vijverhof was! DOEN, NIET TWIJFELEN!!! :)
Je moet maar eens het verslag van mijne dag lezen via mijn profielicoontje. Het is een fantastische zaal. Communicatie altijd perfect verlopen, telkens een goede checklist overlopen. Mocht telkens binnenspringen na afspraak. Staan open voor ideetjes.Heeeeel blij dat we die zaal genomen hebben!! Super ook dat we een boottochtje hebben mogen doen en die overnachting genomen hebben.Groetjes,Mieke