Nu Online
Momenteel zijn er 172 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Gemeentehuis

10-5-2011 8:25:56
Joepie,

gisteren het gemeentehuis gaan vastleggen. 26 mei 2012 om 14u. Volgens hen kan het uur nog altijd aangepast worden. We wonen in een vrij kleine gemeente dus ook niet zoveel trouwers maar liever op zeker spelen zodat niemand ons voor is.
6 maanden op voorhand moeten we onze aangifte komen indien en vanaf dan zorgt de gemeente voor alles.
Vanavond gaan we ook de zaal bevestigen dus vanaf dan ben ik gerust deze zaken in orde zijn.

Tine
26-5-2012
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 359

An
25-5-2012
 Meld misbruik10-5-2011 9:09:32

Wij trouwen op 25 mei 2012 en wij mogen pas 6 maanden voor de trouw de gemeente vastleggen. We mogen dus nog geen datum 'reserveren' ofzo. Onze zaal ligt wel al vast. Vergeet niet op tijd een fotograaf te boeken als je dat wil, zij zijn vrij snel bezet! Succes met je voorbereidingen!

Emily
26-5-2012
 Meld misbruik10-5-2011 10:44:31

Wij trouwen ook de 26e mei 2012 in een kleine gemeente en ons uur ligt ook al vast! We moeten enkel 6 weken voor de trouw voor de ondertrouw gaan, that's it. Maar we kunnen het uur nog veranderen (hebben we al 1keer gedaan ;-) )
Wij hebben ook al een fotograaf! Nu zijn we bezig met DJ en ceremoniemeester. Catering is ook zo goed als in orde, net als de huur van de meubels via een eventplanner. So much to do, maar ook zalig veel tijd :-)

Veel plezier nog met de voorbereidingen!!

Tine
26-5-2012
 Meld misbruik10-5-2011 11:20:46

Idd nog zalig veel tijd. De zaal gaan we vanavond bevestigen dus weer iets afgestreept!!

Claudia
26-5-2012
 Meld misbruik10-5-2011 11:41:07

Ook hier is de datum 26 mei 2012!
Wij trouwen voor de wet om 11u in onze gemeente.(hebben de datum en het uur al 2 keer gewijzigd maar nu is het dus definitief) De feestzaal en de ceremonie liggen vast. De fotograaf is geregeld en de ceremoniemeester ook.
Mijn getuigen zijn gevraagd. Nu mijn ventje nog.
En de rest zal ook nog wel in orde komen zeker ;)

Geniet van de voorbereidingen!
@Emily: ik heb ongeveer, zoniet net dezelfde verlovingsring ;)
groetjes,
Claudia

Emily
26-5-2012
 Meld misbruik10-5-2011 11:43:58

Wij trouwen wsch al om 10 uur, na veel denk- en puzzelwerk :-)

@Claudia: hihi grappig, zelfde modelletje! mooi he, zit er nog elke dag naar te kijken van wauw, hij heeft dat goed gedaan zo helemaal op zn eentje ;)

Sonja
12-5-2012
 Meld misbruik11-5-2011 22:35:26

Hey,
Ik ben ook gisteren het gemeentehuis gaan vastleggen.
Wij trouwen 12 mei 2012 om 12.00
Succes met de voorbereidingen!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...