TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Werner
10-9-2011
|
10-5-2011 10:19:04
dat is de zaal waar je ook via het tankstation aan E 40 bij kan geraken ?
ben daar paar jaar geleden naar een trouwfeest geweest, ik herinner me het eten niet meer maar het feest zelf was superleuk.
|
|
deborah
28-5-2011
|
10-5-2011 10:22:43
ja, je geraakt er via het tankstation TEXACO
wij gaan binnenkort daar ons trouwfeest doen :)
ze zijn daar wel supervriendelijk en informeren je zeer goed :)
als je je een idee wilt vormen over waerboom, kan je steeds eens naar een brunch gaan (maar je moet dat wel op voorhand reserveren)
als je nog iets wilt weten, laat maar horen :)
|
|
freddy
|
10-5-2011 10:53:25
Hey Sabrina, Ik was daar vorig jaar als videograaf. Mooie locatie , verzorgd en lekker eten. Prima bediening. Althans toen ik daar was. Salons Waerboom verzorgde in het verleden ook het huwelijksfeest van enkele VIP's. M.i. kan dit tellen als referentie Nog veel succes met de voorbereidingen Freddy
|
|
Evelien
1-9-2012
|
10-5-2011 12:46:45
Heyhey,
Wij zijn daar ook gaan kijken tijdens onze zoektocht naar een feestzaal :-).
Het domein vond ik prachtig en ook de grote zaal was super! Spijtig genoeg moesten wij met 110-120 personen de middelste zaal nemen en deze vonden we maar niets. Er was 1 raam dat uitkeek op de parking en voor de rest niets. Het was ons veel te donker en we vonden het ook wat krap...
Daarnaast vonden we ook een onthaal niet echt super. Het was daar letterlijk rijtje schuiven en de persoon die wij dan kregen om wat meer uitleg te geven (ze waren in totaal met een 5-tal), is mij niet echt bevallen. Ze was vriendelijk, dat wel, maar ze vond ook elk idee van mij een beetje lachwekkend ("soep in de zomer? dat wordt echt niet meer gedaan hoor", "stoelhoezen? nee dat vind ik echt niet kunnen", ... enz). Maar sorry, ik vind nog steeds dat de klant koning is, dus zelfs al wil ik een roze olifant, dan moet je dat niet staan afbreken...
Daarom hebben we maar besloten om deze locatie niet te nemen.
Groetjes en nog veel succes!
Evelien
|
|
deborah
28-5-2011
|
10-5-2011 14:27:37
hoi evelien
vind het toch raar dat je zo behandeld geweets bent hoor! weet je nog toevallig de naam van de persoon in kwestie? wij werden ontvangen door een man en die nam echt wel de tijd voor ons: volledige rondleiding, hulp bij de tafelschikking, mogelijkheid tot stoelhoezen, volledige bespreking menu,...
volgens mij hangt t idd sterk af van de persoon hoe je ontvangen wordt
wij hebben de kleinste zaal (zaal Bosch) (max 120 man) boven met een mooi terras, aparte dessertruimte zodat deze kan blijven staan de hele avond.
Debo
|
|
Christiaan
|
10-5-2011 18:20:27
|
|
Evelien
1-9-2012
|
10-5-2011 22:21:42
Heyhey,
@ Deborah: Ik geloof dat het een zekere Patricia was (relatief kort blond haar, zo'n 45 jaar denk ik, al ben ik wel slecht in het schatten van leeftijden ;-)). Dit is wel al van vorige zomer geleden.
Ja het is echt afhankelijk van wie je ontvangt. Iemand die ik ken trouwt daar deze zomer (grote zaal) en had wel een goede ervaring dusja :-). Maar wij vonden de zaal ook wel tegenvallen dus vandaar toch maar voor iets anders gekozen.
Groetjes!
|
|
deborah
28-5-2011
|
11-5-2011 9:00:23
@evelien
ja met deze vrouw ( is denk ik 1 van de chefs) hebben we ook een mindere ervaring gehad maar gelukkig hadden we snel iemand anders toegewezen gekregen, anders zou onze reactie wss ook niet zo positief geweest zijn. Je moet idd ook voor de stijl en inrichting,...van de zaal zijn.
Gewoon uit nieuwsgierigheid, welke zaal hebben jullie uiteindelijk gekozen?
Nog veel succes met de komende voorbereidingen! en geniet er maar van, het zal er snel zijn. ik ben begonnen hier met meer dan 350 dagen en nu is het bijna zover! gaat allemaal zeer snel!
Debo
|
|
Tinneke
9-7-2011
|
12-5-2011 14:08:15
Ik had krak dezelfde ervaring als Evelien! En werden exact dezelfde zaal voorgesteld. Ze maakte mij belachelijk en praatte alleen tegen mijn vriend. Direct exit bij mij! Ze kunnen je ook niet zeggen waar je receptie zal zijn, diegene die op je dag eerst aankomt heeft de eerste keuze. En er zijn 4 feesten op dezelfde dag...
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|