Terug naar overzicht
Hallo Vanessa, Mijn huwelijk is zaterdag en ik ben vandaag geweest voor een gelaatsverzorging en epilatie van de wenkbrauwen. De manicure (en het aanbrengen van gelnagels) heb ik vrijdag gepland, omdat dit voor mij de eerste keer is Veel succes nog! Groetjes, Nele
Hoi Vanessa, ik denk dat ik in de week ervoor langsga voor mijn gelaatsverzorging. Ik heb gelnagels, dus die laat dezelfde week zeker nog eens doen, zodat ik geen uitgroei heb. Groetjes, Elsie
Wij trouwen zaterdag en ik heb manicure, gelaatsverzorging en epilatie egpland de dinsdag daarvoor... Zeker met de gelaatsverzorging en epilatie moet je wat tijd tussenlaten... je weet nooit hoe je huid gaat reageren, zelfs al heb je vaak hetzelfde laten doen. Succes nog, Charlotte www.simonandcharlotte.com
Ook ik had mijn gelaatsverzorging +/- een kleine week op voorhand (geen epilatie). De manicure heb ik de dag voor ons huwelijk gedaan.
Hoi Vanessa, hier ongeveer idem gepland... Gelaatsverzorging een weekje op voorhand, manicure, pedicure en epilatie 2 dagen ervoor. Epilatie is voor mij geen probleem zo kort voor de trouw, doe het anders altijd zelf maar wou me nu gewoon extra laten verwennen ;-)
Is een gezichtsverzorging een probleem als je dat maar 2 dagen op voorhand laat doen?????