Nu Online
Momenteel zijn er 175 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

1e keer zonnebank!

10-5-2011 14:26:50
Woehoe!

Ik ben (net) terug van de eerste keer zonnebank!
Ik ben tijdens mijn middagpauze naar een zonnesalon gegaan met schoonmamatje!
Ik werk op dezelfde plek als zij (groot gebouw -- anders verdiep) en zij gaat regelmatig zonnebanken
Daarom had ze voorgesteld om samen eens naar de zonnebank te gaan, omdat ik tegen haar zei dat ik zo bleek zag :)

We hadden dus beslist om vandaag te gaan en ik keek er enorm naar uit, voor de eerste keer naar de zonnebank, haha! Gelijk een klein kind die voor het eerst bij een vriend(innet)je mag gaan slapen!

Maar bon, daar toegekomen, kreeg ik uitleg over mijn huidtype en vroegen ze me welke soort zonnebank ik wou. Mijn schoonmoeder raadde me aan dezelfde als de hare te nemen, dus heb ik dat maar gedaan :)

Het is een speciale zonnebank, je ligt niet, maar je staat!
9 minuutjes, muziek vollenbak, superzalig! Niet te warm omdat er lucht werd geblazen, ik ga echt veel teruggaan, zelf na de trouw :)

Ik heb zo een schema gekregen van hoeveel keer ik in de week moet gaan en hoeveel minuutjes enzo, echt heel behulpzaam daar :)

én als kers op de taart, schoonmamatje heeft haar portefeuille bovengehaald en een abonnement voor me gekocht !

Een super gelukkig bruidje!

Liselotte
25-6-2011
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 894

Charlotte
28-5-2011
 Meld misbruik10-5-2011 14:32:46

Das leuk... en zeker als schoonmama de portefeuille opendoet ;-)

Veel plezier nog met de voorbereidingen!

Groetjes,
charlotte

www.simonandcharlotte.com

Patrizia
2-6-2012
 Meld misbruik10-5-2011 14:38:29

Hoi!! Fijn dat je het zo leuk vond! Ik ben zelf ook nog nooit onder een zonnebank geweest (ook omdat ik licht claustrofobisch ben) en deze manier leek me wel iets. Heeft dat een speciale naam? groetjes xx

Lynn
25-6-2011
 Meld misbruik10-5-2011 14:53:18

Hey Liselotte,

Ik ga ook beginnen zonnebanken denk ik, moet je regelmatig terug gaan wil je een beetje kleur hebben op onze grote dag ?

Groetjes

Lynn

Liselotte
25-6-2011
 Meld misbruik10-5-2011 15:10:34

@ Patrizia...
Hier zeiden ze gewoon een "verticale zonnebank"

@ Lynn...
Je moet echt regelmatig teruggaan, als ik niet onder de middag zou kunnen gaan, dan zou ik dat echt niet doen...
Deze week 3 keer, volgende week 4 keer, de week erna 3 keer en dan altijd 2 keer in de week.
De eerste drie weken zijn belangrijk om u huid dat gewoon te maken, je mag dan ook maar 9 minuutjes, vanaf de derde week kan je al 12 à 15 minuten doen.

Beste wat je kan doen is gewoon een zonnecenter binnenstappen en info vragen :)

Marjannie
4-8-2012
 Meld misbruik10-5-2011 16:33:19

ik ben nu ook al 5x geweest, ik moet me wel echt insmeren met een creme vr onder de zonnebank met bronzers in, resulteert dat je niet meteen kan douchen :-(. Ik heb huidtype twee en neem altijd 10 min onder de lichtste zonnebank. Wij trouwen pas volgend jaar maar begin toch altijd rond april - mei... en dan proberen de kleur wat te behouden.

Nog veel zonnebank plezier.

liesbeth
6-8-2011
 Meld misbruik10-5-2011 20:57:14

en ik ga niet onder de zonnebank :) het probleem is dat ik rap té bruin wordt en das ook niet mooi... Ben een donker type en met een uurtje zon ben ik al bruin... té veel zon is ook niet mooi, vorig jaar op de foto's van de trouw van een vriendin hebben ze mij zelf met de computer moeten bewerken omdat ik té bruin was, twas echt niet mooi...
en zo is niemand content hé :)
groetjes

sarah
17-12-2011
 Meld misbruik11-5-2011 8:13:48

en ik ga bijna niet onder de zonnebank wegens dat ik amper bruin wordt.
Ik ben een echte melkfles zoals ze dat zeggen. Als ik uit verlof terug kom dan vragen ze was het slecht weer of zo
Heb twee jaar geleden een zonnebank kuur gevolgd en ik was zeeeeeeeer licht bruin.

Al een geluk dat ik de winter trouw, een zorg minder
Maar ik ga toch nog eens een poging ondernemen ,om toch een beetje een kleur te hebben.

sarah
17-12-2011
 Meld misbruik11-5-2011 8:14:39

oei oei dt fout
ik word mijn excuses

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...