Nu Online
Momenteel zijn er 175 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

1e keer zonnebank!

10-5-2011 14:26:50
Woehoe!

Ik ben (net) terug van de eerste keer zonnebank!
Ik ben tijdens mijn middagpauze naar een zonnesalon gegaan met schoonmamatje!
Ik werk op dezelfde plek als zij (groot gebouw -- anders verdiep) en zij gaat regelmatig zonnebanken
Daarom had ze voorgesteld om samen eens naar de zonnebank te gaan, omdat ik tegen haar zei dat ik zo bleek zag :)

We hadden dus beslist om vandaag te gaan en ik keek er enorm naar uit, voor de eerste keer naar de zonnebank, haha! Gelijk een klein kind die voor het eerst bij een vriend(innet)je mag gaan slapen!

Maar bon, daar toegekomen, kreeg ik uitleg over mijn huidtype en vroegen ze me welke soort zonnebank ik wou. Mijn schoonmoeder raadde me aan dezelfde als de hare te nemen, dus heb ik dat maar gedaan :)

Het is een speciale zonnebank, je ligt niet, maar je staat!
9 minuutjes, muziek vollenbak, superzalig! Niet te warm omdat er lucht werd geblazen, ik ga echt veel teruggaan, zelf na de trouw :)

Ik heb zo een schema gekregen van hoeveel keer ik in de week moet gaan en hoeveel minuutjes enzo, echt heel behulpzaam daar :)

én als kers op de taart, schoonmamatje heeft haar portefeuille bovengehaald en een abonnement voor me gekocht !

Een super gelukkig bruidje!

Liselotte
25-6-2011
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 894

Charlotte
28-5-2011
 Meld misbruik10-5-2011 14:32:46

Das leuk... en zeker als schoonmama de portefeuille opendoet ;-)

Veel plezier nog met de voorbereidingen!

Groetjes,
charlotte

www.simonandcharlotte.com

Patrizia
2-6-2012
 Meld misbruik10-5-2011 14:38:29