Terug naar overzicht
Das leuk... en zeker als schoonmama de portefeuille opendoet ;-) Veel plezier nog met de voorbereidingen! Groetjes, charlotte www.simonandcharlotte.com
Hoi!! Fijn dat je het zo leuk vond! Ik ben zelf ook nog nooit onder een zonnebank geweest (ook omdat ik licht claustrofobisch ben) en deze manier leek me wel iets. Heeft dat een speciale naam? groetjes xx
Hey Liselotte, Ik ga ook beginnen zonnebanken denk ik, moet je regelmatig terug gaan wil je een beetje kleur hebben op onze grote dag ? Groetjes Lynn
@ Patrizia... Hier zeiden ze gewoon een "verticale zonnebank" @ Lynn... Je moet echt regelmatig teruggaan, als ik niet onder de middag zou kunnen gaan, dan zou ik dat echt niet doen... Deze week 3 keer, volgende week 4 keer, de week erna 3 keer en dan altijd 2 keer in de week. De eerste drie weken zijn belangrijk om u huid dat gewoon te maken, je mag dan ook maar 9 minuutjes, vanaf de derde week kan je al 12 à 15 minuten doen. Beste wat je kan doen is gewoon een zonnecenter binnenstappen en info vragen :)
ik ben nu ook al 5x geweest, ik moet me wel echt insmeren met een creme vr onder de zonnebank met bronzers in, resulteert dat je niet meteen kan douchen :-(. Ik heb huidtype twee en neem altijd 10 min onder de lichtste zonnebank. Wij trouwen pas volgend jaar maar begin toch altijd rond april - mei... en dan proberen de kleur wat te behouden. Nog veel zonnebank plezier.
en ik ga niet onder de zonnebank :) het probleem is dat ik rap té bruin wordt en das ook niet mooi... Ben een donker type en met een uurtje zon ben ik al bruin... té veel zon is ook niet mooi, vorig jaar op de foto's van de trouw van een vriendin hebben ze mij zelf met de computer moeten bewerken omdat ik té bruin was, twas echt niet mooi...en zo is niemand content hé :)groetjes
en ik ga bijna niet onder de zonnebank wegens dat ik amper bruin wordt.Ik ben een echte melkfles zoals ze dat zeggen. Als ik uit verlof terug kom dan vragen ze was het slecht weer of zoHeb twee jaar geleden een zonnebank kuur gevolgd en ik was zeeeeeeeer licht bruin. Al een geluk dat ik de winter trouw, een zorg minderMaar ik ga toch nog eens een poging ondernemen ,om toch een beetje een kleur te hebben.
oei oei dt fout ik word mijn excuses