Terug naar overzicht
pffff bij mij staan er nog 394 dagen op de teller... moet ik echt nog zolang wachten om uitnodigingen te sturen? Ik dacht dit te doen ongeveer 1 jaar op voorhand of is dit te vroeg?
@ Debbie: das véééééél te vroeg! Dan verliezen mensen het uit het oog en vergeten ze te bevestigen. Maar wat je wel kan doen, dat gaan wij ook doen exact 1 jaar op voorhand, is een save the date mail opstellen en dat al wel naar alle genodigden versturen, zodat ze op de hoogte zijn en de datum kunnen vrijhouden (is namelijk het pinksterweekend bij ons). Je kan natuurlijk ook save the date kaartjes maken en die versturen per post, maar vind dit zelf wat te kostelijk :-)
we hebben dezelfde trouwdatum Vicky ! alleen heb ik nog geen uitnodigingen... ;o)
@ Brenda, hier van hetzelfde ;) Wij hebben volgende week een afspraak voor de uitnodigingen :)Ik ben pas van plan ze begin juli op te sturen. (we zijn de laatste weken van juni op vakantie daarmee)
pfff spijtig ik wou ze echt zo snel mogelijk op sturen... maarja dan wachte we wel ...
Hoi! Wij gaan ze nu donderdag bestellen... ik weet niet juist hoe lang het dan zal duren voor ik ze dan in handen heb... Maar dan zou ik ze toch graag al uitdelen! :-) Wil ze allesinds voor 15 juli allemaal de deur uit! Alles begint nu concreter te worden en heb ook zo het gevoel dat de tijd nu veel sneller vooruit vliegt! Nog veel succes!
@ Debbie: je moet natuurlijk doen waar jullie je goed bij voelen he, wil zeker niet mijn mening opdringen! :-) maar meestal wordt aangeraden om uitnodigingen max 3 maanden op voorhand te versturen. Volgens de 'etiquette' is het zelfs maar 6 weken op voorhand, maar dat vind ik dan zelf weer veel te nipt :-)
ja idd debby 1 jaar op voorhand is wel wat vroeg maar de meeste van onze genodigden wisten wanneer wij gingen trouwen de eerste gaan morgen bij ons de deur uit :) en de andere zouden we toch graag eind deze maand begin volgende maan versturen dan zijn we toch nog ruim op tijd he wel leuk om te weten dat er nog enkele zijn die 10/09 in het huwelijksbootje stappen.@ marijke wij waren in maart al gaan horen voor onze uitnodigingen maar hadden met de drukker afgesproken van ze nu pas inorde te maken en hij ging hier mee akkoord maar hij zij dat er zelfs mensen bij waren die een maand op voorhand nog kwamen voor uitnodigingen dat vind ik nu toch wel extreem laat hoor
Debby, das idd véééél te vroeg... wij trouwen op 06/08 dit jaar en gaan ze maar begin juni versturen... De mensen gaan het vergeten als je het te lang op voorhand stuurt...
goh, als ik het zo lees is het precies beter om ze inderdaad niet zo snel te versturen, maar ik ben zo ongeduldig om de kaartjes rond te sturen en de mense het " grote nieuws" te vertellen... maarja bijna iedereen weet het toch al dus maakt het ni echt uit wanneer de kaartjes worden verstuurd eh... ik zal toch maar ffkes wachte eh... bedankt voor de hulp en de info bruidjes! en aan iedereen een superleuke trouwdag gewenst!!
@ Debbie: Maak save the date kaartjes! Dan is iedereen op de hoogte en kan je het goede nieuws al meedelen! @ Vicky: Wij trouwen ook op 10/09 ! Zaterdag mag ik de uitnodigingen gaan ophalen... kan niet wachten :)