Nu Online
Momenteel zijn er 252 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

uitnodigingen kopen of maken?

10-5-2011 18:00:13
Hallo iedereen.

Ik ben nog aan het twijfelen of ik mijn uitnodigingen koop bij een drukker, of zelf maak via vistaprint ofzo.
Is er een groot prijsverschil en verschil kwaliteit?
Bij vistaprint zie je aan de achterkant van de kaart hun naam staan, en dat vind ik maar niks.
Iemand nog ideetjes?
Hoe stellen jullie je kaart op? alle ideetjes welkom.
Alvast bedankt.

Steffie
15-6-2012
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 1127

renske
12-8-2011
 Meld misbruik10-5-2011 18:15:44

de onze komen van trouwkaarten.nl en dezelfde kaart bij de plaatselijke drukker koste het 120euro meer! maar op onze kaarten staat geen reclame van de site trouwkaarten.nl hoor en de onze was van family cards je hebt er ook andere bekende merken of via lacarta.nl kun je ze ook vinden .
veel succes met de zoektocht

Debbie
8-6-2012
 Meld misbruik10-5-2011 18:17:19

Hey,

ik was hierover ook aan het twijfelen n ik heb uiteindelijk besloten om ze zelf te ontwerpen. Ik heb via de site van Di een programma gedownload om zelf vanalles te maken met foto's op. Hier heb ik dan zelf enkele voorbeelden gemaakt met foto's en teksten en dan aan mijn verloofde gevraagd wat hij het mooiste vond en die dan besteld. Ze worden thuis geleverd met enveloppen :-)

Heb op de voorzijde gezet Groot Nieuws en dan op de achterzijde een volledige tekst met de datum en wat er die dag allemaal gaat gebeuren...

Het leuke aan dit programma is ook dat je helemaal zelf alles kan kiezen van het kaartje...

Sylvia
15-6-2012
 Meld misbruik10-5-2011 18:18:18

Hoi Steffie,

Je kan die "vistaprint" wegdoen hoor. Ik heb ook mijn uitnodigingen gemaakt met vistaprint, als je je emailadres even geeft, wil ik je gerust het voorbeeld doormailen.

Els
5-8-2011
 Meld misbruik10-5-2011 18:34:05

hier ook uitnodigingen met vistaprint,

ik wist niet dat je die "vistaprint" er kon afdoen maar het valt zelfs niet op...

veel goedkoper dan bij de drukker...
voor minder dan 1euro per kaart gesteld, een persoonlijke kaart met foto's

wij zijn in ieder geval tevreden!

Charlotte
28-5-2011
 Meld misbruik10-5-2011 20:01:58

Wij hebben zelf onze kaarten ontworpen met Adobe illustrator en dan hebben we ze naar de drukker gebracht. Voor ongeveer 160 uitnodigingen + enveloppen + kaartjes voor de avondgasten was ik 120 euro kwijt... Ons thema kleuren zijn nu wel zwart/wit, dus dat zal het wel een beetje goedkoper gemaakt hebben, maar toch.

Ze zijn prachtig gelukt, mooi afgewerkt, goed gesneden, ... Wij waren super content!!

Succes nog!

Groetjes,
Charlotte

www.simonandcharlotte.com

liesbeth
6-8-2011
 Meld misbruik10-5-2011 20:31:16

de onze komen ook van vistaprint.be
we zijn er enorm tevreden mee! Bij ons stond er nergens op de kaarten vistaprint hoor... Maar op de achterkant van onze kaart hebben wij een foto van ons gezet. Voor 100 aankondigingen,100 enveloppen en 60 uitnodigingen hebben we iets van een 120 euro betaald... 1/4e minder dan wat we bij de drukken zouden betaald hebben.
Toch de moeite waard om ze zelf te maken vind ik...
groetjes

nicky
3-9-2011
 Meld misbruik10-5-2011 21:45:29

Kunnen degene die met vistaprint hun uitnodigingen gemaakt hebben mij deze eens doorsturen? Ben ook aan het zien om ze daar te bestellen maar kgeraak er niet aan uit welke te kiezen. Alvast bedankt...

nickydegraeve@hotmail.com

Groetjes

Liselotte
25-6-2011
 Meld misbruik11-5-2011 10:12:35

Hoi!

Wij hebben onze uitnodigingen bij de drukker gedaan, en op de achterkant in heet klein, staat de naam van de drukker.
Dus als dit het enige is wat je tegenhoud voor vistaprint...

Vistaprint is goedkoper dan de drukker (meestal zelf de helft van de prijs), en ik denk dat de kwaliteit even goed is :)
Natuurlijk als er iets fout mee loopt, dan kan je er niets aan doen :)

Evelien
9-7-2011
 Meld misbruik11-5-2011 11:37:00

Kwaliteit is echt wel goed bij vistaprint en ik krijg veel leuke reacties :)
En ik kon idd ook gewoon dat tekstje van vistaprint wegdoen... Je kies je ontwerp en dan is er ergens een knopje voor meer aan te passen of tekstjes toe te voegen ofzo, en dan kan je dat gewoon wegdoen!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info