Nu Online
Momenteel zijn er 650 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Gastenboek

10-5-2011 20:57:14
Hoi iedereen,

Wij zijn op zoek naar een gastenboek, degene die ze in de AVA verkopen vinden we niet mooi.
Voor een webshop ben ik niet echt te vinden, aangezien daar nog redelijk wat verzendingskosten bijkomen.
Hebben jullie nog tips waar je mooie gastenboeken kan kopen?

Ik zoek ook nog witte paraplu's, waar kan ik dit (goedkoop) vinden?

Bedankt voor de hulp!

Babs
13-8-2011
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 936

Ellen
30-7-2011
 Meld misbruik10-5-2011 21:15:13

Hoi Babs,
Ik heb mijn gastenboek zelf gemaakt.
In onze uitnodiging staat een tekening en die heb ik ook in het gastenboek gezet.
Ik heb dit via het kruidvat gemaakt. Het is dan wel een fotoboek, maar ik heb speciale stiftjes gekocht die niet uitvegen.
Ben er wel even mee bezig geweest om het allemaal juist te zetten. Maar het resultaat is wel leuk en heel persoonlijk.

groetjes

Sofie
28-8-2010
 Meld misbruik10-5-2011 22:02:25

Hey,

Ik heb het onze in de Club (boekenhandel) gevonden.

groetjes

sofie

A.
23-7-2011
 Meld misbruik10-5-2011 22:40:44

Hebben de onze via www.trouw-feestartikelen.nl besteld. Gastenboek en enveloppedoos. Aangezien zij de laagste prijs hanteren.. heb ik internet afgezocht en ben ik op een site terecht gekomen die deze artikelen in 'rode prijs' verkochten. Dus in totaal de volledige verzendkosten terug gekregen.. zelfs nog iets meer

jeff
27-8-2011
 Meld misbruik10-5-2011 22:47:07

Wij hebben eentje van rond de 9 euro gekocht, bij Ava en hebben hem dan zelf een persoonlijke touch gegeven met 2 stenen witte hartjes en een lint gestrikt, in de kleuren van ons thema feest.

Witte paraplu vindt je Samdam in de Kattestraat in Aalst, met een mooi houten handvat a 12,95 euro. Wij hebben er 2 gekocht

Wendy
9-7-2011
 Meld misbruik11-5-2011 7:34:19

Aangezien wij die van Ava ook niet mooi vonden (té) en hebben bij de kantoorwinkel hier een handgeschept boekje gekocht (kan je wel niet met vulpen inschrijven) in een mooi groflinnen kaft. Je kan zelfs het boekje vervangen en het kaft hergebruiken. Kostte 15 euro en was verkrijgbaar in erg mooie kleuren.

Het merk heb ik er al afgehaald maar kan daar wel eens gaan informeren als je wil.
Ik heb op dit forum eerder al gelezen dat witte paraplu's ook te verkrijgen zijn in Blokker.

Kelly
30-7-2011
 Meld misbruik12-5-2011 13:29:00

in antwerpen www.ordning-reda.com

nog veel succes!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...