Terug naar overzicht
Hallo, Wij trouwen op 13 augustus in de roode poorte. Je hebt ook de hellegathoeve in Snellegem die echt super is, en wel iets goedkoper, maar voor ons te klein. Veel hangt af van met hoeveel personen je bent. Hellegathoeve is voorzien op 160 mensen zitten terwijl je bij de roode poorte toch 220 man kan zetten. Als je nog vragen hebt, geef je maar een gilletje! Misschien best via een pb want ik vergeet altijd op weke berichten ik gereageerd heb...
De Pottemaeckershoeve en De Roode Poorte zijn evenwaardig. Enig klein verschil die ik zie, is dat de Roode Poorte iets langwerpiger is, zodat de verste zijde verder verwijderd is van de dansvloer. Dit kan zowel een voordeel als een nadeel zijn: oudere mensen zitten graag rustiger, maar het is verder om toch een dansje te doen. Het verschil is echter minimaal. Qua prijzen weet ik niet.PS: Misschien wel een klein plannetje erbij zetten: mensen vergissen zich soms van hoeve doordat ze zo dicht bij elkaar gelegen zijn.Imagine Musicwww.trouwfuif.com