Terug naar overzicht
Hey Sofie Als je me even toevoegt op FB (Jessica Van Humbeeck - Albert) , kan je bij mij wel enkele foto's zien van De Vlaschaerd (wij zijn er 2 jaar geleden getrouwd) en meer dan tevreden van! We hebben er begin dit jaar zelfs het doopfeest en de babyborrel gegeven voor ons zoontje, zo tevreden zijn we ervan. Groetjes Jessica
Foto's van anderen zijn alleen veelzeggend als het gaat om een feest met een gelijkaardig aantal personen. Ik heb er al feesten gedraaid van 80 personen en feesten van een dikke 200, de dansvloer blijft waar hij is (in het midden) maar de schikking van de tafels en plaatsing van de buffetten was volledig verschillend.
Hey Jessica, Ik was als videograaf tweemaal in De Vlaschaard Hulshout.Als je wilt mag je altijd eens komen kijken naar de DVD's van het huwelijksfeest aldaar. Geef dan maar een seintje. Mijn gegevens vind je in de rubriek Video. Nog veel plezier met de voorbereidingen. Freddy
ej Sofie, wij hebben ook trouwplannen voor in 2012 en zoeken ook een feest te organiseren in de buurt van hulshout ik was aan het zoeken en daarbij ben ik hier langs gekomen omdat de vlasschaard me wel aanspreekt vroeg ik me af of jij al foto's gezien hebt gekregen hiervan? wat is je indruk? groetjes Dorien
Dag meisjes allemaal! Wij zijn ook gaan zien naar de zaal De Vlaschaard in Hulshout en hij staat ons enorm aan! :-) Alleen dat we inderdaad de inrichting eens willen zien als de tafels gedekt zijn. Daarom zouden we een aantal foto'kes willen zien van de zaal. Kan iemand ons deze bezorgen? Mijn email-adres is engelen_winnie@hotmail.com. Alvast bedankt! Groetjes Winnie
Hoi hoi,Wij trouwen ook in de Vlaschaard en ben eigenlijk ook nieuwsgierig naar enkele foto's... kunnen jullie ze ook doorsturen naar mij?Thxkristelbriers@hotmail.com
ook wij trouwen in de vlasschaard . mij mag je ook alles mailen.fiekev_v@hotmail.com
Ok, wij trouwen ook volgend jaar. Maar twijfelen nog een beetje of we ons feest bij de Vlaschaard gaan doen. Hebben een optie, dus moeten de knoop bijna doorhakken. Als er iemand foto's heeft? Die kunnen ons misschien overtuigen.Thx