TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Leen
28-5-2011
|
11-5-2011 7:17:56
Ik heb gister mijn tweede pasbeurt gehad en mijn kleed is ook zwaar. Gister was het daarbovenop nog eens benauwd, dus ik stond wel een beetje te "zweten".. Maar dat was binnen, en we hadden een beetje stress of ik in mijn kleed zou kunnen (ben minstens 5 kilo bij van het stoppen met roken), ik kan er in (joehoe, lang leve infraligne).
Ik denk dat het normaal is, een kleed bestaat uit verschillende lagen, maar naar het schijnt valt het op de dag zelf allemaal nogal mee...
|
|
Sofie
30-4-2011
|
11-5-2011 7:45:07
wij zijn ondertussen 11 dagen getrouwd, mijn kleed was ook heel zwaar ( rok ahd 6 lagen) en onze openingsdans was een Rumba.
Had hier voordien natuurlijk heel veel schirk voor, maar alles is heel goed meegevallen.
Ik had een extra kleedje voor zien voor als het dansen wat moeizaam ging, maar heb uiteindelijk heel de avond in mijn trouwkleed gedanst!
absoluut geen probleem dus!!!
Veel succes
|
|
Selena
18-6-2011
|
11-5-2011 9:42:21
Hey :) Ik heb onlangs ook mijn 2de pas gehad en mijn kleed is ook zwaar!! Ik vind ze wel nog steeds super!!! Uiteindelijk denk ik dat het zeker de moeite gaat zijn!!! Geen zorgen maken ;) Succes!
|
|
Ellen
9-7-2011
|
11-5-2011 13:57:32
Ik had net dezelfde vraag eigenlijk, want ook mijn kleed is echt zwaar.
Ik hoop dat mijn ventje niet op één van de vele rokken zal stappen...
|
|
Sarah
30-7-2011
|
11-5-2011 14:33:49
Hier the same!
Met meer dan 30 meter stof in de onderkant van de onderrok alleen kan je natuurlijk al denken dat hij enorm zwaar is
eerlijk gezegd kon ik er met moeite mee stappen
stom eigenlijk ik heb vooral naar de schoonte gekeken en niet naar het gemak
|
|
heidi
|
11-5-2011 16:38:31
ook mijn kleedje was zeer zwaar, verschillende onderrokken en je kon het moeilijk opsteken van het gewicht...maar het ging best wel om te dansen, bij speciale kringdansen heften de mensen zelfs mijn kleed op zodat ze er niet konden op trappen...
|
|
Stephanie
|
11-5-2011 17:48:50
oh ik voel me al veel beter nu ik weet dat ik ni de enige ben! Ik hoop echt dat het ni te vermoeiend gaat zijn. Andere kleedjes die ik heb gepast waren misschien wel lichter, maar ik had geen waw gevoel zoals bij dat van mij. Zolang ik maar kan dansen ben ik content!
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|