Terug naar overzicht
Fieuw Joke! Je stelt mij gerust :) :)! Wij hebben onze ringen ook bij FDO gekozen... en ik las hier de laatste tijd ook niet echt postitieve dingen! Komen zij de ringen normaal niet zelf leveren? groetjes Liselotte
Hey !!! Dat is heeeeel goed nieuws :D zorgen zijn nooit goed !! :)Geniet er maar van!!!greetz
@Liselotte: zou kunnen dat ze deze komen leveren maar wij wonen niet zo ver van Izegem dus zijn we ze zelf gaan ophalen.
oei ik heb eigenlijk geen negatieve dingen gelezen, ik heb enkel berichten gelezen van zenuwachtige bruiden die niet meer konden wachten op hun ringen (ik hoor daar dus bij ) Maar ik moet zeggen: FDO hun service is PERFECT!! Hebben sinds vorige week ook onze ringen en manne, wat ben ik er verliefd op! Kan nu helemaal niet meer wachten tot we trouwen en dat ik hem EINDELIJK voor ALTIJD kan aandoen!
'k Heb ook geen negatieve dingen gelezen, alleen inderdaad zenuwachtige berichtjes (van mezelf :p) over de levering die lastig was in deze laatste weekends :) Uiteindelijk heeft de mens nog een extra levering ingelast op woensdagavond dus super service eh! Nog een dikke week en 'k kan 'm aan doen :)
Hier zijn we gisteren ook naar Fede di oro geweest maar dan om onze ringen te kiezen. Mijn ventje had minder tijd nodig dan ikzelf,bij hem is het deze en die zal het worden hahahaha. Maar nu is het voor ons verder wachten tot derde week van augustus dan zullen ze normaal klaar zijn
FDO is in één woord super! Nog een dagje en kan ook mijn ring aandoen
Mja, wij zitten anders ook al HEEEEEEEEEEEL lang te wachten! We trouwen binnen 2 weken en mogen pas volgende week gaan passen! Grrrrrr! Van de service tot nu toe zijn we dus niet zo tevreden, maar dat zal in één klap goedkomen als we de ringen zien, hopen we!
En om hier toch FDO niet af te breken:onze ringen zijn uiteindelijk prachtig geworden en schitteren aan onze vingers!Een verschrikkelijke dankjewel aan FDO!We hebben ringen met onze eigen vingerafdrukken en dit werd volledig handgemaakt, vandaar dat het zo lang duurde!