Terug naar overzicht
Hey, Amai dat moet niet gemakkelijk zijn!!! Bridezilla zou hier ook even ontstaan.... Ik ga echt mé bidden dat de werken zijn afgerond binnen 3weken. Wanneer jullie toch in een andere kerk trouwen kunnen jullie eventueel het nieuwe adress doormaillen naar iedereen... zo een nieuws is sneller rond dan dat je denkt... alé bij ons in de fam. zou dat allicht zo zijn... En komt ook in parochieblad... Alvast ga ik mé duimen!!! Groetjes Ellen
Ik zou ook proberen nog snel een andere kerk te kiezen. Via GSM, mail...heb je snel iedereen bereikt en dan ben je zeker...
Aan onze kerk gingen ze ook starten, maar de aanvragen om te beginnen hebben vertraging en daarom gaan we nog geluk hebben. Het zou pas voor na het bouwverlof zijn. Maarja, daar zijn jullie niets mee. Toen ik het hoorde van onze verbouwingen aan de kerk, had ik ook direct het gevoel om te wisselen van kerk. Misschien moet je best eerst eens bij iemand (gemeente) informeren hoelang de werken gaan duren en wat ze uiteindelijk gaan doen. Het kan zijn dat het helemaal niet gaat opvallen. Alleszins hoop ik dat het maar een klein werkje is en dat alles tegen 4 juni terug picco bello in orde gaat zijn.
Net gebeld met parochie, ze weet zelf er niet veel van, ze gaat me terugbellen.Maar wat ik al wel hoorde, is dat het geen klein werkje is, dus zal wel wat duren. En die werfcontainers VOOR de kerkpoort blijven daar staan... Ja tis dat ze daar naast geen parking hebben om die op te zetten!!!! Heb al veel goesting om morgen daar te stoppen bij die mannen van de werf en te zeggen dat ze die moeten verplaatsen! Ja ben me meer en meer kwaad aant maken. De bridezilla is gearriveerd hoor! Daar betaal je dan 250 euro voor! Onze bus kan helemaal niet voorrijden aan de kerk.. Dat gaan mooie foto's en beelden worden.. Jongens toch!
Oh, ik zou ook een bridezilla zijn! Dit is echt niet fijn. Probeer toch om nog van parochie te veranderen.