Terug naar overzicht
Hey Tabita, Ik ben destijds daar ook gewoon binnengewandeld (op een zaterdagmiddag zelfs) zonder afspraak en dat was geen enkel probleem hoor. Ik heb mijn kleed uiteindelijk wel ergens anders besteld maar ik vond ze bij het Bruidshuis wel heel vriendelijk hoor. Groetjes, ilse
Hoi,Ik heb mijn kleed in het bruidshuis gekocht!Je kan er inderdaad gewoon binnenstappen en je wordt dadelijk geholpen.Er zijn normaal 3 mensen die je verder helpen.Je mag zoveel passen als je wil en dan nog zeggen dat je er even over gaat nadenken.Ik heb dat toen ook gedaan. En toen ik terug ging mocht ik weer een hele boel jurken passen.Ze zijn er heel vriendelijk met een heel goeie service!Zeker een aanrader! groetjes
Dat is normaal zenne. Ze zijn er heel vriendelijk en maken direct tijd voor je. Mijn kleed komt van daar dus ik spreek uit ervaring :-) Groetjes Kelly!
inderdaad je kan er gewoon binnenstappen en passen. Ze halen zo veel boven als je maar wil en ik ben er tot drie maal naar toe gegaan en echt veel kleren aangehad voor ik mijn definitieve keuze gemaakt heb. Zaterdag heb ik dan uiteindelijk mijn eerste pas maar tot hier toe kan ik niets dan positieve dingen zeggen over het bruidshuis. groetjes
Tof :-) dan ga ik mijn half dagje verlof aanvragen :-) en gewoon binnenstappen Merci voor de info meisjes!!! Groetjes
Ook mijn kleed kwam van daar en had ook geen afspraak. Ik kan je zeggen: de retouches doen zijn gewéldig goed!!! Je zal het je dus zeker niet beklagen!!!
Ik heb er slechte ervaring mee... (ieder zijn mening natuurlijk)Ik kon zogezegd ook zonder afspraak komen passen tot ik daar stond. Dan was het te veel gevraagd om een aantal kleedjes te passen. En zeker toen ik vroeg om nog eens het eerste kleedje terug te mogen passen.Dame was gewoon onbeschoft, en dan was mijn goesting helemaal over. Al vond ik het kleedje heel mooi, uit principe heb ik er niet gekocht. Ik geef geen geld uit als het te moeilijk is om een glimlach te geven. Ik heb mijn kleedje gekocht bij La Tiara in Antwerpen en daar zijn ze de vriendelijkheid zelf! Veel succes!
Ik heb er persoonlijk ook niet zo'n goede ervaring mee. Ik (bruid) ging samen met mijn schoonzus voor een suitekleed kijken. Mijn schoonzus vond een suitekleed van zo'n 740 euro. Was nog een goedkoopje. Aan de balie vroeg ze wie de bruid was omdat je daar de naam moet opgeven. Ik stond natuurlijk niet in hun bestand omdat ik mijn kleed ergens anders had gekocht. Zij vonden het heel raar dat wij niet al onze bruidsklederen en suitekleren bij hun kochten. Ze waren eigenlijk een beetje onvriendelijk omdat wij maar voor zo'n 740 euro kochten. Blijkbaar voor een glimlach moet je daar minstens voor 3000 euro ofzo kopen... Ik vond het persoonlijk een veel te dure winkel,.. Een kleine aanpassing aan dat kleedje kostte nog eens 150 euro extra ed. In een gewone naaiwinkel betaal je daar zo'n 25 euro :) Op zo'n dingen kijk ik nog wel een ja :) Maar het waren wel mooie kleren enja ze hebben er alles!
@ An: ben je zeker dat je het bruidshuis niet verward met het bruidsparadijs? Beide winkels liggen immers in Merksem. Het bruidshuis is enkel voor kledij maar bij bruidsparadijs hebben ze alles (ringen, uitnodigingen, bedankjes, etc)
Inderdaad, ik bedoelde het bruidsparadijs :) Foutje gelezen :)
Haha, toch grappig dat die steeds verward worden en 'wij' meestal direct weten dat het om een verwarring gaat...
Hey Bruidjes, bedankt voor de vele reacties, was inderdaad ook al eens in het bruidsparadijs binnengewipt (toch achter mijn hoek)En tja :-) echt vriendelijk zijn ze daar niet hé :-) Groetjes Tabita