TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Selena
18-6-2011
|
11-5-2011 12:35:15
Hey Liselotte :) Probeer niet te stressen 44 dagen is nog heel veel tijd om vanalles in orde te maken! Ringen ophalen, kostuum ophalen,2de pas, gastenboek halen en decoreren , ... zijn dingen die snel in orde zijn. Probeer ze stap voor stap allemaal in orde te maken. Ik ga enkele dingen noemen die ik nog moet doen; om je zo te helpen en zeker niets te vergeten!! -Langs de fotograaf gaan om de locatie en de laatste prullekes te regelen - versiering van de auto ( auto voor bruid en bruidegom) -Liederen kiezen voor het avondfeest ( tijdens het snijden van de taart, lied wanneer bruid en bruidegom binnen komen, lievelings liedjes die zeker gespeeld mogen worden!) tafelindeling voor de feestzaal Mss heb je er iets aan mss niet :) maar ik denk da je ni veel over het hoofd gaat zien! Zeker kalm blijven en alles op een rijtje zetten, veel op deze site komen piepen om te zien of je nog ideëen kan opdoen ;) Succes!!!
|
|
Kim
11-6-2011
|
11-5-2011 13:18:16
Hey Liselotte,
Ik heb vandaag nog 31 dagen op de teller en zijn ook nog een aantal dingen in uw lijst die ik in orde moet brengen dus ik denk dat je wel goed op schema zit hoor :).
Ik heb sinds vorige week juist minder stress maar wel veel vlindertjes in de buik :)
Dus zeker niet stressen, komt allemaal in orde, en de belangrijkste dingen heb je al geregeld.
|
|
Kaatje
25-6-2011
|
11-5-2011 13:39:48
Hey hey, Hier ook nog 44 dagen op de teller! Ergens lijkt het nog zo ver weg, maar komt toch ook dichterbij, maar ik kijk er enorm naar uit. Ook ik heb nog bijna alles te regelen wat er in uw lijstje staat hoor; - bloemen en bruidsboeket kiezen - bedanking ouders en getuigen - gastenboek - fotolocatie vinden - versiering auto's - 2e pas 27 mei - kostuum tom; hij moet nog gaan passen - hotelkamers definitief bevestigen - muziek kiezen + openingsdans Mijn schoonmoeder heeft ook stress omdat ik bepaalde zaken nog niet gekozen heb. Ik werk in de tv sector en ben nu 3 weken thuis om mijn volgende draaiperiode voor te bereiden. Vanaf eind mei zit ik terug elke week in Brugge en ben ik enkel in het weekend thuis. Zij heeft dus schrik dat niet alles in orde geraakt voor ik weer richting Brugge trek. Maar op een paar weken, kan er veel in orde gebracht worden hé. Dat komt allemaal in orde. Hier vloeien de reacties op onze uitnodigingen vlot binnen. Amper negatieve reacties. Zeer leuk! Geen stress, probeer nog van die laatste zaken te genieten. Voor je het weet, is er geen geregel meer. Dat zal pas raar aanvoelen!
Groetjes, Een gelukkige bruidje 2 be.
|
|
Tamara
24-6-2011
|
11-5-2011 14:12:32
hey lieselotte!
ik moet nog juist dezelfde dingen doen als jij. en we hebben nog tijd!
Gastenboek kopen
Bedankjes voor de gasten Bedanking voor getuigen & ouders Lijst maken voor dj Gemeentehuis -- Paspoort getuigen + bewijsje trouw voor familieleden Bellen naar feestzaal Bruidsboeket Ringen ophalen Vervoer checken (+ versieren)
wat nog extra op mijn lijstje staat:
doosje voor de ringen
kousenband
kapsel + make-up
enveloppendoos
naar de zonnebank
schoenen inlopen
openingsdans oefenen
speech? als we er een gaan geven ( verlegen scheten!) :D
tafelschikking
reis voorbereiden
ringen afhalen
notaris
that's it :) en dan gaan we trouwen! whoepwhoep :D ik wou dat et al zover was, mijn buik kriebelt de laatste tijd veel te hard!
|
|
kristel
1-7-2011
|
11-5-2011 14:42:09
Gastenboek * versieren + tekstje Bedankjes * gasten, getuigen, ouders muziek * cd kerk, lijst dj, cd eerste dansen (openingsdans + vermenigvuldigen), taart, binnenkomen zaal, … Gemeentehuis * Paspoort getuigen (?) feestzaal * voorschot, tafelplanning, definitieve aantallen, menu’s, naamkaartjes, … Bloemen * kerk + bruidsboeket Ringen ophalen Vervoer * checken, iedereen uur en plaats laten weten, versiering ringen * halen + doosje/kussen kousenband + kousen kapsel + make-up rood breed lint voor enveloppendoos naar de zonnebank schoenen inlopen openingsdans oefenen speech? * Wie, wat, wanneer reis voorbereiden notaris juwelen zoeken fotoshoot pic nic mand, 2 champagne glazen, champagne, laken, … lingerie huwelijkskaars
|
|
Ellen
9-7-2011
|
11-5-2011 15:43:34
Ik denk nog aan bedankjes voor de kindjes ad kerk.
Heb je iemand om de misboekjes uit te delen aan het kerkportaal?
Ik ga ook de teksten van de voorlezers in groot lettertype afdrukken. Op dat blad schrijf ik hun naam en dat zal op de stoel gelegd worden die ik wil voorbehouden voor die lezer.
Er moet ook iemand de kerk klaarzetten: bloemen aan stoelen en op altaar, blaadjes lezers leggen...
|
|
Vanessa
25-6-2011
|
11-5-2011 17:49:45
Hallo Liselotte,
wij trouwen op dezelfde dag!
Wat wij nog moeten doen:
Lijst maken voor dj Gemeentehuis - vragenlijst invullen + aantal personen doorgeven |
Hemd van mijn vriend - gaan we zaterdag halen Kerkelijk huwelijk - afschrift doopregister van mijn vriend
- misboekje laten drukken
Afspraak met fotograaf ivm dagplanning - eind mei/begin juni
Feestzaal - 1 maand op voorhand menu doorgeven
- 1 week op voorhand aantal personen doorgeven
- naamkaartjes maken + tafelschikking
Vervoer - dagplanning bespreken
Zonnebank
Trouwkleed - laatste pas eind mei
Groetjes Vanessa
|
|
|
|
|
|
Misboekje drukken (papier bij Ava) |
|
|
|
|
|
Trouwkleed --> 2e pas maand mei |
|
|
Aurelie
13-5-2011
|
11-5-2011 21:29:22
Liselotte, ik denk dat je vooral vergeet te genieten meid! Maak je géén zorgen, ik was ook zo'n stresskonijn, t'es kwestie van plannen en hulp vragen en kijk, morgen de laatste dingetjes rondbrengen - eerst uitslapen ! - en t'zal wel in orde komen
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|