Terug naar overzicht
misschien bij more & less regio schilde
Marie - Fleur in Lier?Ik ga regelmatig bij Sylvie te Antwerpen, maar deze hebben me wel de raad gegeven ruim op voorhand te komen wegens dat ze geen massa van torseletten/ bustiers binnen hebben. Ze kunnen er altijd wel bestellen om te proberen , en zo je keuze verder te bepalen.Veel succes er nog mee!
Heb je de Inno al eens geprobeerd? Daar hebben ze veel bekende merken van lingerie. Ik weet niet hoe het aanbod in Mechelen/Leuven is, maar in Brussel vind je ook corsages. En merken zoals Marie Jo en La Perla bijvoorbeeld, hebben die ook in donkere kleuren. Heb je een vaste lingeriewinkel? Anders vraag je of ze niet voor je willen bestellen, want ik kan me voorstellen dat ze een beperkt aanbod op voorraad hebben. Succes -x-
Wat verder rijden: lingerie Kennis in Kasterlee. Ze hebben daar vrij veel keuze, en héél vaak kan je nog andere kleuren bestellen. Weet niet zeker of ze het er hebben, maar ze bestellen bij wat je wil, zonder aankoopverplichting. Ik zou eens op internet surfen naar een merk dat dergelijke lingerie verkoopt en dan naar een winkel gaan en vragen of ze het kunnen bestellen en of je het bv in het wit kan passen voor de maat.
Bedankt voor jullie tips ... daar zal ik zeker iets tussen vinden :) Groetjes en nog veel succes! Cindy