Terug naar overzicht
Wij zijn pas de eerste keer langsgeweest 3 maanden voor de trouw. Hij heeft toen ook meteen ons misboekje goedgekeurd.
Hey An!Ik trouw een paar maanden voor jou.Ik heb de onze eens gebeld & ben er toen langsgeweest om onze viering in de kerk vast te leggen. Hij heeft gezegd dat ik hem vanaf november terug mag/moet contacteren voor meer details / misboekje (indien al klaar) / ...Ik denk dus vanaf ongeveer 6 maanden voor de trouw, maar zeker niet vroeger.'t Zal een beetje afhangen van jullie eigen pastoor en de drukte mss?
Wij zijn 6 maand op voorhand gegaan, daar heeft hij ons het verloop van het boekje verteld... we moesten ons daaraan houden. Eind deze week ga ik het boekje afgeven, zodat hij het kan goedkeuren.
Ik ben nu toch al een beetje gerustgesteld :). Ik had echt verwacht dat we er nu eens zouden langsgaan om al een paar dingen te bespreken,maar toch niet. Wachten tot de verloofdendag. Daar kom je veel te weten zeggen ze. Dus we zien wel.
Hoi Ann, Ik heb vandaag nog contact gehad met de Deken van Temse om ons uur van de kerkelijke trouw te veranderen. Hij heeft mij verteld dat ik na de vakantieperiode (begin september) eens terug moet bellen om een afspraak te maken ivm de vragen die wij hebben en het misboekje. Hopelijk weet je hiermee voldoende! Groetjes
Hey, Wij starten morgen met die meetings met andere koppels. Ik denk dat we dan daarna wel snel meer zullen weten. Allé dat hoop ik toch!