Nu Online
Momenteel zijn er 271 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

30 juli 2011

11-5-2011 14:34:30
Hallo mede bruidjes/gommetjes,

Zijn er nog koppeltjes die 30 juli 2011 in het huwelijksbootje stappen??
Bij mij begint het stilaan te kriebelen! Hoe ver staan jullie met de voorbereidingen?

Wij zijn opzoek naar een thema voor het trouwfeest en hebben liefde is... in gedachten. Heeft er iemand hier al ervaring mee?

Groetjes!

Ellen
30-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 611

Sarah
30-7-2011
 Meld misbruik11-5-2011 16:33:23

Hoi

Hier ook eentje voor 30juli
De meeste zaken zijn in orde enkel nog wat details te regelen zoals bedankjes ouder/getuigen, trouwkledij afhalen,tafelschikking, ...
En volgende week dragen we de uitnodigingen rond

Stephanie

Meld misbruik11-5-2011 17:06:42

me too!! Uitnodigingen zijn net klaar, moeten nog cadeautjes vinden en tafelschikking maken. Verder nog de snoep voor de kindjes en het misboekje laten drukken....nog vele vele kleine dingen...

Penny
20-7-2011
 Meld misbruik11-5-2011 18:15:07

Hoi Ellen,

ik geloof dat er een paar weken geleden een topic was van liefde is....
Mss eens verder zoeken op het forum hier.
En idd het begint te kriebelen hé die laatste voorbereidingen :-)

Las een tijdje terug iemand met nachtmerries en lachtte er eens goed mee
tja na vannacht kan ik zeggen dat mijn eerste nachtmerrie ook een feit is :-))

Proberen nog te genieten en niet teveel stressen :-)
Succes!

Ellen
30-7-2011
 Meld misbruik11-5-2011 18:31:09

Hoi Ellen,
Wij trouwen ook 30juli.
Bij ons is het meeste ook al geregeld.
In juli hebben we nog een afspraak met de zaal. 29juni moet ik de 2de keer gaan passen. Ons boekje van de viering is klaar en we zijn nu bezig met de uitnodigingen rond te brengen.
We wachten nu nog op onze ringen. En ben nog op zoek naar leuke bedankingen voor de kinderen.
Wat gaan jullie geven?
Er zijn natuurlijk nog heel veel kleine details die ook nog in orde moeten worden gebracht!

groetjes

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik11-5-2011 19:49:43

30 juli wordt een prachtige dag: mijn verjaardag! Als het even schitterend weer wordt als 28 jaar geleden: hou je dan maar vast! Hittegolf!!! Op mijn verjaardag is het àltijd mooi weer!

tiffanie
28-7-2012
 Meld misbruik11-5-2011 19:53:28

ah veronique, moest ik dit eerder geweten hebben ging ik 2 dagen later als huwelijksdatum gekozen hebben! ;-)

Ellen
30-7-2011
 Meld misbruik12-5-2011 9:06:59

Hey allemaal!

leuk om zoveel leuke reactie's te krijgen!
Als bedankjes voor de kinderen hebben we een leuk beertje gevonden bij Ikea en gaan er dan een snoepzakje aan vast maken. de kindjes in de familie zijn allemaal nog kleintjes dus vonden we een beertje wel leuk.

We zijn ook stilaan bezig met de uitnodigingen uit te delen en inderdaad het begint echt te kriebelen! Hopelijk gaat het zonnetje schijnen dus Véronique, ik hoop dat je gelijk hebt!

Groetjes en nog veel succes met de voorbereidingen!

Hilde
30-7-2011
 Meld misbruik12-5-2011 21:44:29

Hallo, Stefaan en ik trouwen ook op 30 juli ! Leuk dat er nog trouwkoppels zijn die dag ! Wij zijn met de belangrijkste grote dingen rond. Deze week komen de uitnodigingen van de drukker, zaterdag gaan we onze trouwringen ophalen. Op 17 juni ga ik voor de tweede pas voor mijn trouwkleed en als alles goed is, mag ik het meenemen naar huis. In juni hebben we ook afspraak met onze fotograaf en dj om de details daarvoor te regelen. Nog veel plezier met de voorbereiding aan alle 30 juli-trouwers !
Groetjes, Hilde

Kelly
30-7-2011
 Meld misbruik13-5-2011 8:27:09

Wij trouwen ook 30 juli 2011 :-) Mooie datum hé! ;-) Wij hebben onze uitnodigingen zelf gemaakt. Mijn neef heeft ons idee uitgewerkt en de rest hebben we met bloed, zweet en tranen zelf gedaan :-) Maar het resultaat is zo mooi en volledig in ons thema dus heel uniek al zeg ik het zelf! ;-) Volgende week beginnen we ze rond te brengen en de rest gaat op de Post. Vandaag heb ik proefkapsel en 1e pas, maandag (voor)laatste afspraak over onze viering, einde mei heeft mijn verloofde 1e pas, 18 juni hebben we onze verlovingsreportage en buiten de bedanking voor onze ouders hebben we ook bijna alles om aan onze bedankingeskes te beginnen dus er resten ons alleen nog de kleine last minute dingen en de tafelschikking denk ik.

Alle 30 juli trouwers... Geniet nog van de voorbereidingen hé!!!

Groetjes Kelly!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...