Nu Online
Momenteel zijn er 238 gebruikers online, waarvan 1 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Nog 2 keer slapen...

11-5-2011 15:06:07
Hey medebruidjes en bruidegommen,

nog 2 keer slapen of nog 1 keer slapen en 1 keer wakker liggen en het is zover. Alles staat klaar, alles is denken we geregeld. Hopelijk is een blauwe vingernagel (van tussen de deur te zitten) het enige minpuntje voor onze trouw... Morgen nog al het nodige naar de zaal brengen en er staat ook nog manicure gepland en dan is het zover. We hebben er zo lang naar uitgekeken en bijna mogen we ervan genieten...

Aan de andere bruidjes van 13/14 mei hopelijk hebben jullie ook niet veel werk meer en kunnen we met z'n allen genieten van een stralende, mooie dag.

Voor de andere bruidjes nog heel veel voorbereidingsplezier want voor je het weet is je dagje daar.

groetjes,
Kirsten

Ki
13-5-2011
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 695

ellen
14-4-2012
 Meld misbruik11-5-2011 15:32:51

Alvast,

Heel veel geluk samen en geniet van jullie dagje... kijk al uit naar een verslagje.

Groetjes Ellen

Lindsy
25-5-2012
 Meld misbruik11-5-2011 15:35:55

Alvast een prachtige dag gewenst! Hopelijk heb je niet te veel last van je vinger.
Een verslagje met foto's zien we hier graag verschijnen!

Bruidje
28-4-2012
 Meld misbruik11-5-2011 16:29:46

Hoi!
Geniet van jullie (ongetwijfeld!) mooie dag en van elk moment!!!!
Ik duim voor een stralend, mooi zonnetje en geen problemen! ;-)
xxxx...!

Vicky
21-5-2011
 Meld misbruik11-5-2011 22:27:50

Dag Ki,

Geniet en inderdaad hopelijk een stralende zon.

Volgende week is het onze beurt, hopelijk is de zon dan ook van de partij ;-)

En volg de raad van de getrouwde koppels: genieten, genieten, genieten en tijd nemen voor elkaar!

Groetjes

mieke
7-7-2012
 Meld misbruik12-5-2011 11:17:04

Hey Ki,

Spannend hé....
Geniet van jullie dagje en van elke seconde!!!!
Vrijdag spreken ze toch van mooi weer dus dat zal al dik in orde zijn.
Alvast een dikke proficiat!!!

Ki
13-5-2011
 Meld misbruik12-5-2011 21:00:51

Dank je wel allemaal we gaan er proberen van te genieten. Gisteren wel tegenslag gekregen een van onze getuigen zal er niet kunnen bij zijn, ligt in het ziekenhuis. Maar we gaan ten volle (proberen te) genieten van onze trouw...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...