Nu Online
Momenteel zijn er 262 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Drukkerij in buurt van Waasland

11-5-2011 18:15:00
Hey Hey,

wij hebben eigen ontwerp klaar voor de aankondiging van het huwelijk van mijn zus.
Wij hebben slechts prijs van 1 drukker en heb het idee dat die vrij hoog ligt, daarom zou ik nog alternatieven.
Bedoeling is van een A5 in kleur met voor- en achterzijde en gelamineerd (geplastificeerd).
De achterzijde is verschillend volgens de uitnodiging, dus we spreken hier over 5 verschillende uitnodigingen.
Enig idee waar ik hiervoor nog terecht kan in het Waasland of Antwerpen Centrum?
Want op één paard wedden ... da's nooit goe é.

Groetjes,
Inge

Inge

Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1711

Niki
30-6-2012
 Meld misbruik11-5-2011 18:21:36

Je kan misschien eens horen bij Alfa Print in Kruibeke; drukwerk@alfa-print.be

Veel succes nog met zoeken!

Groetjes Niki

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik11-5-2011 20:21:39

Koset in St-Niklaas? Dat is op het OLV-plein, vlak bij de Grote Markt.

Inge

Meld misbruik11-5-2011 20:39:53

Hey Véronique,
daar had ik nog niet aan gedacht. Enig idee of die op zaterdag open zijn?
Wij hebben nu offerte lopen bij Full Printing in Belsele, maar ik wil toch nog ff elders informeren.

Hey Niki,
dank je wel voor de tip. Ik heb hen alvast ff gemaild.

Groetjes,
Inge

Inge

Meld misbruik11-5-2011 20:41:29

Hey Véronique,
te snel geweest, want via google heb ik alvast de website gevonden.
En jawel, op zaterdag open :-)

Wendy
9-7-2011
 Meld misbruik11-5-2011 20:54:58

De onze komen ook van Koset. We hadden ze ook zelf ontworpen (vriendin van mij heeft ze in InDesign gezet) en we zijn tevreden van het resultaat. Ze helpen ook waar nodig (al ben ik wel 2 keer moeten gaan voor iets heel doms; maar was eigen fout aangezien ik vergeten was dat er rekening gehouden moet worden met zo'n afsnijdzone).

Inge

Meld misbruik23-5-2011 9:30:08

Helaba,

wij hebben uiteindelijk gekozen voor "Fast Copy" in Beveren.
Zij beweren op de website dat zij de goedkoopste zijn en dat waren ze zeker!
Op de kwaliteit moeten we ook niet inboeten, want elke proefdruk was overal even kwaliteitsvol.
Wij zijn tevreden over het eindresultaat en kijken er al naar uit om de uitnodigingen over te maken :-)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info