Terug naar overzicht
Je kan misschien eens horen bij Alfa Print in Kruibeke; drukwerk@alfa-print.be Veel succes nog met zoeken! Groetjes Niki
Koset in St-Niklaas? Dat is op het OLV-plein, vlak bij de Grote Markt.
Hey Véronique, daar had ik nog niet aan gedacht. Enig idee of die op zaterdag open zijn? Wij hebben nu offerte lopen bij Full Printing in Belsele, maar ik wil toch nog ff elders informeren. Hey Niki, dank je wel voor de tip. Ik heb hen alvast ff gemaild. Groetjes, Inge
Hey Véronique, te snel geweest, want via google heb ik alvast de website gevonden. En jawel, op zaterdag open :-)
De onze komen ook van Koset. We hadden ze ook zelf ontworpen (vriendin van mij heeft ze in InDesign gezet) en we zijn tevreden van het resultaat. Ze helpen ook waar nodig (al ben ik wel 2 keer moeten gaan voor iets heel doms; maar was eigen fout aangezien ik vergeten was dat er rekening gehouden moet worden met zo'n afsnijdzone).
Helaba, wij hebben uiteindelijk gekozen voor "Fast Copy" in Beveren.Zij beweren op de website dat zij de goedkoopste zijn en dat waren ze zeker!Op de kwaliteit moeten we ook niet inboeten, want elke proefdruk was overal even kwaliteitsvol.Wij zijn tevreden over het eindresultaat en kijken er al naar uit om de uitnodigingen over te maken :-)