Terug naar overzicht
Zalig en geruststellend is dat hé, als die zaken vastliggen! Bij ons wordt het 13u voor de wet en 13.30u voor de kerk. Op aanraden van de pastoor is er maar een uurtje tussen, gemeentehuis en kerk liggen schuin over elkaar :-)
Waar trouwen jullie weer?
Hey Tiffanie, Ik ben gisteren het gemeentehuis gaan vastleggen. Wij trouwen enkel voor de wet op 12 mei 2012 om 12.00 Morgen nog exact een jaartje! Groetjes, Sonja
Leuk he? Ik was supercontent dat dat achter de rug was!!!!Wij trouwen om 11u45 voor de wet en om 12u30 voor de kerk.Hier ook alle grote zaken geregeld, ik heb zelfs nagenoeg een volledig misboekje in elkaar gestoken. Mocht je inspiratie nodig hebben....? -X-
Amy, wij trouwen in Koksijde. Het wettelijk huwelijk kost ons trouwens niets... Ook een leuke meevaller! :-) Wel Bruidje je mag je misboekje zeker eens mailen! Ik zal het met veel plezier bekijken en inspiratie uit halen! Groetjes
Hey Bruidje Ik trouw enkele weken na jou en mag ik vragen om eventueel u misboekje ook eens door te sturen naar ons? Ik ben benieuwd hoe andere dit in elkaar steken :-). Alvast bedankt!