Nu Online
Momenteel zijn er 176 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

gemeente en kerk liggen vast!

11-5-2011 19:45:06
Hoi allemaal,

Vandaag toch een belangrijk momentje achter de rug...
Samen met mn verloofde ben ik vandaag naar het gemeentehuis geweest om te informeren vanaf wanneer we onze datum en ons uur kunnen reserveren. De dame aan het loket zei doodleuk 'nu!', wij blij natuurlijk!
Wij gaan dus voor de wet trouwen om 28 juli 2012, om 11 uur.

Ons kerkelijk huwelijk zal op dezelfde dag zijn, om 14 uur. Dit lag al langer vast, omdat ik de pastoor maandelijks zie naar aanloop van de eerste communie-viering van mn klasje.

Nu kunnen we echt rustig en zalig genieten van onze verloving, alle belangrijke dingen zijn geregeld!

Groetjes

tiffanie
28-7-2012
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 646

Lindsy
25-5-2012
 Meld misbruik11-5-2011 21:33:48

Zalig en geruststellend is dat hé, als die zaken vastliggen! Bij ons wordt het 13u voor de wet en 13.30u voor de kerk. Op aanraden van de pastoor is er maar een uurtje tussen, gemeentehuis en kerk liggen schuin over elkaar :-)

Amy
25-5-2012
 Meld misbruik11-5-2011 22:05:16

Waar trouwen jullie weer?

Sonja
12-5-2012
 Meld misbruik11-5-2011 22:12:36

Hey Tiffanie,

Ik ben gisteren het gemeentehuis gaan vastleggen.
Wij trouwen enkel voor de wet op 12 mei 2012 om 12.00
Morgen nog exact een jaartje!

Groetjes,
Sonja

Bruidje
28-4-2012
 Meld misbruik12-5-2011 9:38:51

Leuk he? Ik was supercontent dat dat achter de rug was!!!!
Wij trouwen om 11u45 voor de wet en om 12u30 voor de kerk.
Hier ook alle grote zaken geregeld, ik heb zelfs nagenoeg een volledig misboekje in elkaar gestoken. Mocht je inspiratie nodig hebben....? -X-

tiffanie
28-7-2012
 Meld misbruik12-5-2011 13:51:53

Amy, wij trouwen in Koksijde.
Het wettelijk huwelijk kost ons trouwens niets... Ook een leuke meevaller! :-)

Wel Bruidje je mag je misboekje zeker eens mailen! Ik zal het met veel plezier bekijken en inspiratie uit halen!

Groetjes

Linda

Meld misbruik13-5-2011 13:48:32

Hey Bruidje

Ik trouw enkele weken na jou en mag ik vragen om eventueel u misboekje ook eens door te sturen naar ons? Ik ben benieuwd hoe andere dit in elkaar steken :-).

Alvast bedankt!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...