Terug naar overzicht
voor degene die nieuwsgierig zijn https://www.facebook.com/media/set/?set=a.1015017603127... succes
Echt heel mooie foto's! Jullie straalden! Een heel dikke proficiat! Geniet van het getrouwde leven!
Dikke proficiat! Jullie zien er stralend uit! Groetjes, Sonja
Van harte gefeliciteerd, ik heb geen facebook dus geraak niet bij je foto's maar je zal zeker gestraald hebben, geniet van het mevrouw zijn en maak er het beste van. grtjs joke
Dikke proficiat!
Hey, Waaw super foto's!!! Alvast heel veel geluk samen. Groetjes Ellen
Waauw, mooie foto's! Ik vond het een leuk bruidsboeket en je zoontje was echt super schattig Een dikke proficiat en geniet van jullie honeymoon!!!!!
supermooie foto's! Jullie straalden alledrie!
dank u wel allemaal voor de reacties.. hopelijk hebben jullie ook zo een fijne zalige dag... groetjes
wauw jullie straalden! heel mooie foto's dikke proficiat voor jullie grtz renske
proficiat, het zijn schoon foto's!! en geniet van de huwelijksreis :)
Knap! Proficiat!
een hele dikke proficiat !! spijtig genoeg kan ik de fotos niet zien ik zit op facebook maar heb verschillende keren geprobeerd maar lukt mij niet maar ben wel nieuwsgierig naar u droomjurk groetjes nathalie ps je mag ze altijd doorsturen naar nathaliepauwels1@telenet.be
Héy héél mooi, proficiat!Wij trouwen op 13 juli 2012 en bij ons is er ook het kleur turquois aanwezig :D waar hebben jullie dit vooral laten in weerkomen? Ik zag ook dat het ventje een das droeg in die kleur, waar hebben julllie die gevonden ?:)xxx