TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Sarah
16-7-2011
|
11-5-2011 23:52:32
ik ben ook al helemaal gefrustreerd... "ik zou het zo niet doen..." ma mens ge hebt het zo ook niet gedaan he! 't is uwen trouw niet he!!! aaargh... zo zitkik dan in de zetel tegen de tv te praten. erg zenne. ik zou nooit willen dat er iemand zo openlijk kritiek op mijn huwelijk heeft. Dat verpest toch een deel uw herinnering aan die dag? allezja... toch als ge dat zo ziet wanneer de roes er al af is... Zelfs voor een huwelijksreis zou ik nooit meedoen aan zo'n programma! en inderdaad -> WIJ DOEN HET HEEL GOED! ;) groetjes
|
|
Patrizia
2-6-2012
|
12-5-2011 0:06:46
hoi ja heb het ook gezien ...ik begon me ook al zorgen te maken en af te vragen "gaan ze dat ook bij ons zeggen?" of "Daar moeten we dan ook wel op letten hé" allé seg! Iedereen doet het op z'n eigen manier! En daarbij, iedereen heeft een andere smaak en je kan niet iedereen plezieren. Het is uiteindelijk ONZE dag en we doen het op ONZE manier! Dat vind ik ervan... dus je hebt groot gelijk Monica! Wij doen het goed!!!!
|
|
Filipa
23-7-2011
|
12-5-2011 7:46:05
Ik kijk dus echt expres niet naar dat programma omdat ik weet dat ik mij anders slecht ga voelen! Pfff die mensen met die commentaar altijd... laat de mensen toch doen wat zij het leukst vinden! Het is uiteindelijk hun eigen huwelijk eh :-) WIJ GAAN HET ALLEMAAL GOED DOEN!!!
|
|
ilse
7-8-2010
|
12-5-2011 7:50:45
Hey,
Mijn ventje werd zot van al mijne commentaar tijdens het program maar ja ik kan mij soms echt nie houden bij zo'n programma's.
Sorry maar vind écht maar niks aan het programma (en toch kijk ik hé ), een trouwfeest is iets héél persoonlijk en ik vind het gewoon niet eerlijk om daar iemand anders punten op te geven en mekaar daar op af te kraken. Bovendien hangt er een huwelijksreis aan vast wat maakt dat iedereen zich als een serpent begint te gedragen precies (waarbij er een aantal vreselijk arrogant overkomen maar soit).
Zo van die commentaar van "da past nie bij haar/hun".. komaan zeg ge kent mekaar nie wa weet ge daar dan van?
Het moet trouwens voor sommigen toch écht wel slikken zijn om achteraf de soms best wel vernietigende kritiek op tv te zien (trouwens net als héél Vlaanderen hé...komt daarna nog maar ander mensen onder ogen...pffff). Nee geen haar op mijn hoofd da ik nog maar zou overwegen om aan dat programma mee te doen.
Een tip aan alle bruidjes wiens huwelijk nog moet komen: het enige dat telt is dat JULLIE de dag van je leven hebben en je amuseren! Het is een schitterende dag die voor vele leuke herinneringen zorgt.
Groetjes
|
|
Merel
13-8-2011
|
12-5-2011 8:56:26
Ik sluit mij aan bij Ilse, ze hebben die dames 1 namiddag gesproken en ze weten al 'wat past en niet past bij hun stijl'. Niettegenstaande vind ik het een heel leuk programma om naar te kijken, je doet toch altijd ideeën op hé!
Volgens mij moet het programma ook altijd met een korrel zout genomen worden. Dolores gaf bv alleen maar negatieve commentaar, misschien is dat ook een keuze geweest van de programmamakers om haar zo in beeld te brengen hé. Je weet dat niet.
Mij zal het allesinds niet aan het twijfelen brengen, elk feest is persoonlijk en iedereen die op uw huwelijksfeest komt omdat ze je kennen zal zeggen dat het een mooie dag was!
Ik kijk allesinds opnieuw volgende week
|
|
sarah
17-12-2011
|
12-5-2011 9:14:55
Ik sluit me ook aan bij de rest, hoe kan je nu iemand beoordelen op een paar uur tijd? Ok ik zou sommige keuzes ook niet gedaan hebben, maar het persoonlijk afkraken vind ik er toch wel lichtelijk over. Wat een beetje competitie toch met een mens kan teweeg brengen.Iedereen is mooi op zijn eigen manier en heeft een eigen stijl. Ik denk ook dat de programma makers het programma zeer hard beinvloeden door middel van knippen. Eerlijk gezegd vind ik de spin off die vorig jaar heeft gelopen op vijf tv veel leuker. Gewoon de bruid volgen vanaf de opmaak en zo de dag door. Maar we moeten vooral doen wat we zelf willen! Wij doen het goed
|
|
Vanessa
3-6-2011
|
12-5-2011 9:23:14
Ik vind het wel leuk om eens naar te kijken. Was vorig jaar ook, en wij dachten, zeker kijken om mss inspiratie ofzo op te doen, maar uiteindelijk van alle afleveringen, hebben we wel mooie uitnodigingen gezien :-) Hilarisch toch. Dus leuk om te kijken, maar meer niet
Groetjes
|
|
Kim
11-6-2011
|
12-5-2011 9:40:01
Hehe ik heb er ook naar gekeken :). Vorig seizoen interesseerde me dat totaal niet ( omdat ik dan ook nog niet wist dat ik ging trouwen) en nu wou ik het persé zien. De vlindertjes in mijn buiken vliegen alleen ma heviger nu.
Maar vond ook dat sommige commentaren erover waren. En ik zou nog meer stress hebben alsk zou weten dat ik er punten op zou krijgen en dat het gefilmd wordt. Het zal sowieso al een stressy dag zijn...
En je gaat nooit voor iedereen goed kunnen doen, en niet iedereen gaat u kleed mooi vinden of u misviering,.. Ieder heeft nu eenmaal zijn eigen smaak. Zolang wij ons er zelf goe bijvoelen en onze toekomstige ons mooi vinden, maakt de rest niet uit ;).
Maar heb er zeker nog meer zin in gekregen , nog 30dagen...
|
|
ellen
14-4-2012
|
12-5-2011 10:50:41
Hey, Heb deze afleveringen vorig seizoen allemaal al eens gezien... en het is inderdaad jammer dat ze elkaar zo afkraken... Maar is natuurlijk tv hé... ikzelf zou het niet overleven moesten ze openlijk allemaal vinden dat ik niet mooi ben met mijn kleed. Op Vijf tv hebben ze alle bruidjes (de zelfde van vt4) apart laten zien, en zag je dus niet de commentaar, maar werden deze zelfde bruiden de hele dag gevolgd. Dit was veel mooier in beeld gebracht en de bruidjes komen dan ook veel mooier, minder kritische en ... in beeld. Ik weet niet of deze ook terug worden uitgezonden. Maar die uitzendingen zijn echt super!! Groetjes Ellen
|
|
Heidi
7-7-2012
|
12-5-2011 10:53:56
ik heb enorm zitten lachen, wat mensen allemaal niet doen ! :)
Voor geen geld (of huwelijksreis) zou ik eraan meedoen !
Wie is er trouwens gewonnen?
|
|
Els
10-9-2011
|
12-5-2011 12:25:40
Weinig bescheidenheid ook :D "Ik heb het chicste feest" is de zin die het meest voorkwam deze aflevering.
|
|
ilse
7-8-2010
|
12-5-2011 12:38:56
Ja niet alleen de zin "ik heb het chicste feest" maar ook de zinnen "ik denk dat die mijn grootste concurrente is" en "die gaat echt om te winnen" vliegen je heel de tijd om de oren.
Zo erg dat er zo een strijd rond gemaakt wordt....
@ Heidi: ik geloof dat het carolien was (die met het bruine haar en de blauwe bloemen in haar boeket) die gewonnen heeft
|
|
chrisje
5-8-2011
|
12-5-2011 12:39:37
Ik ben ook een kijker en vorig seizoen keek ik ook, vind het wel leuk om te zien, inderdaad hier in huis word er ook veel mee gelachen met wat sommige inderdaad doen voor toch een reis te kunnen maken.
Er is inderdaad veel haat en jaloezie onder elkaar maar het is soort spel en dan is maar een ding belangrijk, Winnen he!! Ten koste van wat of wie dan ook...
Ik ben een mens, heb mijn gedacht en mijn keuzes net als jullie hier allemaal, en zal onze trouw op ons manier vieren, feesten op ons manier, en naar ons budget net als ieder hier zijn eigen huwelijk wil en zal krijgen en ieder onder ons zal stralen en voor ieder zal zijn eigen huwelijk het mooiste zijn en dat hoort gewoon zo..
|
|
tima
8-9-2012
|
12-5-2011 21:49:30
ik heb ook gekeken maar vind ook die afleveringen op vijftv mooier je leeft de magie van het huwelijk mee vant begin tot het eind
|
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|