TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Evelien
4-6-2011
|
12-5-2011 8:34:31
Wij zullen na de openingsdans nog 2 slows draaien.
Eerst ik met mijn vader en hij met zijn moeder. Daarna vragen we iedereen op de dansvloer en zal ik nog met zijn vader dansen en hij nog met mijn moeder.
Hopelijk staat er dan al wat volk op de dansvloer, en blijft iederen staan, als we beginnen met I have got a feeling van black eyed peas.
|
|
Selena
18-6-2011
|
12-5-2011 9:03:50
Hey Joke Ik moet eerlijk zeggen dat ik nog nooit een trouwfeest heb meegemaakt waar er meteen ambiance muziek wordt gespeeld na de eerste slow. Wij gaan er ook nog 2 draaien na de eerste, om te vermenigvuldigen. Praat er nog maar eens goed met je vriend over! Succes!
|
|
Sylvia
15-6-2012
|
12-5-2011 9:20:28
Hier bij ons wordt dan wel weer onmiddellijk na de openingsdans ambiancemuziek gedraaid om te vermenigvuldigen.
Het is dan ook de bedoeling dat ik mijn papa ga halen om te dansen, hij zijn mama enzo voort.
Dit wordt bij ons op ieder trouwfeest zo gedaan, ik denk dat het een beetje te zien van welke regio je bent.
Ik heb al gemerkt hier op het forum dat er toch wel veel verschillen zijn.
|
|
Kim
11-6-2011
|
12-5-2011 9:30:24
Hey Joke,
Ik denk dat iedereen dat voro zichzelf moet beslissen. Ik ben niet zo'n een slow type, maar gaan wss toch ook niet direct overschakelen op ambiance.
|
|
funfoto
|
12-5-2011 9:31:48
|
|
Charlotte
28-5-2011
|
12-5-2011 10:21:00
Hangt er inderdaad allemaal een beetje vanaf. Wij gaan niet vermenigvuldigen. Aangezien de enigste familie ik heb mijn moeder en zuster En voor mijn aanstaande is dat hetzelfde en een grootmoeder.... Dus vermenigvuldigen gaat voor ons niet goed lukken, met al die vrouwen ;-)
Ik denk dat wij direct wat sfeer muziek gaan draaien... ne goeie opener meteen derop!
Hopelijk doet iedereen direct mee.
Succes met jullie voorbereidingen en voor je het weet is het zo ver!
Groetjes,
Charlotte
www.simonandcharlotte.com
|
|
lieselot
23-7-2011
|
12-5-2011 13:05:01
Hoi,
Wij vragen iedereen om rond de dansvloer te komen staan tijdens de openingsdans. Na onze openingsdans (snelle met heel wat draaikes en sprongetjes) spelen we i've got the feeling van de black eyed peas en mag iedereen dansen, ambiance dus! Later op de avond speelt de DJ de openingsdans van onze ouders vroeger en dans ik eens met mijn papa en mijn "man" (haha leuk om te schrijven!) met zijn mama zodat ze zich niet "vergeten" voelen. Bij ons vooral ambiance muziek (maar geen humpapaa muziek!!!). Je moet gewoon doen waar jij je goed bij voelt en wat je zelf graag wil!
|
|
jill
30-6-2012
|
12-5-2011 13:07:23
wij gaan ook maar 1 slow doen met ons tweetjes. Anders wordt het lastig omdat mijn papa overleden is.. als mijn vriend dan met zijn mama danst, dan wordt het voor mij een pijnlijk moment;
Dus we hebben besloten dat niet te doen, en gewoon al de mensen op de dansvloer vragen. Succes!
|
|
Virginie
3-9-2011
|
12-5-2011 18:15:49
ik zag dit eerst ook niet echt zitten om met mijn pa te dansen na die openingsdans maar gaan dit toch invoegen We gingen 1st openingsdans doen, daarna iemand zelf uitkiezen en dan vermenigvuldigen - maar waarom je pa niet kiezen. Alé hij kan mss geaffronteerd zijn...het is zijn jongste en laatste dochter die trouwt dusja...vragen à de dj om er een kort danske van te maken...;)
|
|
liesbet
11-6-2011
|
14-5-2011 13:13:13
hey meisje,
ik zou het zonde vinden om na jullie openingsdans meteen over te schakelen naar ambiance muziek...
op onze trouw is het eerst onze openingsdans
hierop volgt een slow zodat ik met mijn vader kan dansen en hij met zijn moeder.
meteen hierna volgd er nog een slow zodat ik met zijn vader kan dansen en hij met mijn moeder...
wat hierop volgd beslissen jullie zelf je kan nog even doorgaan met slows of overschakelen op ambi muziek...
veel liefs liesbet
|
|
Joke
21-5-2011
|
15-5-2011 10:04:20
Bedankt voor jullie reacties! Ik heb hem ondertussen kunnen overtuigen om toch eerst nog een stuk of 3 slows te dansen!
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|