Terug naar overzicht
Hoi Liselotte, Wij hebben enkel de voornamen ingevuld omdat het een klein groepje is en er herhalen zich geen namen :-) Maar als je een aantal mensen hebt met dezelfde voornaam, is het misschien handig om (bij iedereen of enkel bij die mensen, maar ik denk dat je dat mag kiezen) de achternamen ook te noteren? :-) Als je een foto van iedereen hebt kan je ook met foto's werken, maar soms is dat lastig vooral voor de iets oudere mensen die geen Facebook profiel hebben enzo hihi :-) Groetjes,Filipa
Hai Liselotte, Wij doen enkel de voornaam. Onze getuigen delen onder de genodigden tijdens de receptie kaartjes rond waar het tafelnummer opstaat met de melding "U zit aan tafel ..." Op de tafels zelf staan dan naamkaartjes met enkel de voornaam. Het zou al moeten toevallig zijn dat er 2 of 3 mensen met dezelfde voornaam aan één tafel zitten.
Ik zou alleen met de voornamen werken... Maar zoals Filipa al zegt als er twee mense met de zelfde naam aan dezelfde tafel zitten, dan wel effe de achternaam of eerste letter erbij zetten. Succes nog
Wij hebben stenen genomen en daar kon enkel de voornaam op :) WIj hebben wel wat terugkerende namen maar lossen dit op door de mensen per tafel af te roepen (en er zitten geen dezelfde namen aan 1 tafel)
Wij doen enkel de voornamen (minder werk :D, en hoe minder tekst op het kaartje hoe mooier (persoonlijke smaak natuurlijk ;)).Bij dubbele namen zet ik even de eerste letter van hun achternaam...
Wij zetten de achternaam erbij omdat we de pech hebben dat mensen met dezelfde voornaam aan dezelfde tafel komen te zitten.