Nu Online
Momenteel zijn er 176 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Tafelnaamkaartjes

12-5-2011 10:24:05
Dag Ladies!

Een kleine praktische vraag, schrijven jullie enkel de voornamen of ook de achternamen op de naamkaartjes?

thx

Liselotte
25-6-2011
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1086

Filipa
23-7-2011
 Meld misbruik12-5-2011 10:30:58

Hoi Liselotte,

Wij hebben enkel de voornamen ingevuld omdat het een klein groepje is en er herhalen zich geen namen :-) Maar als je een aantal mensen hebt met dezelfde voornaam, is het misschien handig om (bij iedereen of enkel bij die mensen, maar ik denk dat je dat mag kiezen) de achternamen ook te noteren? :-) Als je een foto van iedereen hebt kan je ook met foto's werken, maar soms is dat lastig vooral voor de iets oudere mensen die geen Facebook profiel hebben enzo hihi :-)

Groetjes,
Filipa

Sylvia
15-6-2012
 Meld misbruik12-5-2011 10:34:12

Hai Liselotte,

Wij doen enkel de voornaam.
Onze getuigen delen onder de genodigden tijdens de receptie kaartjes rond waar het tafelnummer opstaat met de melding "U zit aan tafel ..." Op de tafels zelf staan dan naamkaartjes met enkel de voornaam. Het zou al moeten toevallig zijn dat er 2 of 3 mensen met dezelfde voornaam aan één tafel zitten.

Charlotte
28-5-2011
 Meld misbruik12-5-2011 10:34:41

Ik zou alleen met de voornamen werken... Maar zoals Filipa al zegt als er twee mense met de zelfde naam aan dezelfde tafel zitten, dan wel effe de achternaam of eerste letter erbij zetten.

Succes nog

Kendra
21-5-2011
 Meld misbruik12-5-2011 10:46:07

Wij hebben stenen genomen en daar kon enkel de voornaam op :)

WIj hebben wel wat terugkerende namen maar lossen dit op door de mensen per tafel af te roepen (en er zitten geen dezelfde namen aan 1 tafel)

Els
10-9-2011
 Meld misbruik12-5-2011 12:23:47

Wij doen enkel de voornamen (minder werk :D, en hoe minder tekst op het kaartje hoe mooier (persoonlijke smaak natuurlijk ;)).
Bij dubbele namen zet ik even de eerste letter van hun achternaam...

Evelien
4-6-2011
 Meld misbruik12-5-2011 13:33:44

Wij zetten de achternaam erbij omdat we de pech hebben dat mensen met dezelfde voornaam aan dezelfde tafel komen te zitten.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...