Terug naar overzicht
Hey Cathy, Kleine tip als je je kleedje gaat passen. Vraag eens of je op een stoel mag gaan zitten. Dan merk je hoe je kleedje dan zit. Of het niet te veel spant ofzo. Veel plezier morgen Groetjes Nathalie
Dag Cathy, Grappig, want ik had gisteren net dezelfde dag! Gisteren een dagje verlof genomen en de ganse dag aan onze trouwdag gewerkt! Misschien wel iets dat je niet mag vergeten: parkeerplaats(en) resereveren aan de kerk voor de eventuele auto's/vervoer, heb dat gisteren gedaan. Ik ben gisteren ook mijn kleedje gaan passen, voor de laatste keer! Op 25 mei mag ik erom! Nog 15 dagen te gaan. En jullie? I.v.m. het passen van jouw jurk: schoenen, lingerie en juwelen, dat is al! Groetjes, Leen
En een fototoestel als je je jurk aan de kapster of bloemist zou willen / moeten laten zien. Veel plezier!
Thanks voor de tips ladies. Dus zeker eens gaan zitten op stoel, had ik eerlijk gezegd zelf nog niet aan gedacht. Vraag me af of ik die foto mag nemen. In de pashokjes daar staat dat je niks mag fotograferen, maar ja, heb toch al een groot voorschot betaald hé. Spannend allemaal! Waren we maar al zover.