Nu Online
Momenteel zijn er 523 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Cadeau voor broer

12-5-2011 13:59:03
Dit weekend trouwt mijn broer. Misschien een beetje laat, maar ik heb er eigenlijk helemaal niet bij stil gestaan wat ik cadeau zou doen, en of we (ik en mijn tweelingszus) wel een cadeau geven. Voor elkaars verjaardag hebben we dat afgeschafd omdat we dat niet meer nodig vonden en het vooral fijn vonden om bij elkaar te komen met een verjaardag.
Hoe doen jullie dit? Als we mijn broer nu iets geven, dan geeft hij wss in september ongeveer hetzelfde terug aan ons. Dus geld geven is zo ... nutteloos. Verder gaan zij al meerdere keren per jaar op vakantie, hebben ze al alles voor hun woning, .... Heb wel verlof genomen om hen te helpen bij opstellen viering, ga zondag (op mijn verjaardag) helpen om alles terug netjes te maken....

joke
2-9-2011
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 1087

Lynn
25-6-2011
 Meld misbruik12-5-2011 14:02:28

Hey,

ja kan misschien gewoon zelf een foto'boekje maken van jullie en hem als jullie klein waren en zo naar als jullie ouder waren en dan tegen het einde mss een foto van jullie en zijn verloofde en dan op de laatste pagina een plaatsje laten voor een foto van op de trouwdag van jou je zus, je broer en zijn vrouw, ...

Liselotte
25-6-2011
 Meld misbruik12-5-2011 14:57:50

Ik moet eerlijk zeggen: als mijn zus (want ik heb geen broer) zou trouwen, dan zou ik haar toch iets willen geven!
Ik zou haar iets persoonlijks geven, iets wat ik weet dat voor haar veel betekenis zal hebben... misschien iets voor thuis, een hobby, ...
Denk eens na hoe goed jullie je broer kennen en probeer daar rond te werken :)
Maar ook al iets dat persoonlijke dingetje meer waar dan geld, ik zou haar ook geld geven of misschien eerder een cadeaubon.

Heidi
7-7-2012
 Meld misbruik12-5-2011 16:10:03

Toen mijn broer 4 jaar geleden trouwde woonde ik nog thuis (studeerde ik ook nog) en heb ik niet echt een cadeau gegeven (mijn ouders wel, en mijn aandeel zat daarbij). Mijn vriend en ik waren nog maar 2 maand samen, maar hij mocht wel al meekomen naar het trouwfeest.
Ondertussen woon ik met mijn vriend samen en zijn we allebei aan het werk, daarom hebben wij hen een jaar geleden uitgenodigd om samen te gaan eten, op onze kosten, in Salons Saint Germain in Diksmuide. Wij hebben dit naar hen toe dan ook benoemd als nog een laat huwelijksgeschenk :) Het is ook niet zooo heel veel, maar ze apprecieerden het wel enorm !

joke
13-8-2011
 Meld misbruik12-5-2011 16:55:48

hoi,

ik zou toch ook eens goed nadenken over een persoonlijk cadeau, dat je gaat helpen is heel leuk maar toch ook een beetje logisch als je broer trouwt he. Ik denk dat hij het zeker op prijs stelt als hij merkt dat je iets geeft met een persoonlijke tint, daarom moet dat niet duur zijn hé, of je kan bevoorbeeld een slideshow in elkaar steken met foto's van jullie als kind tot nu, dat is ook leuk en kost je behalve wat tijd niets.
Of als hij een speciale hobby of zo heeft iets in die richting zoeken, denk maar eens goed na, hij trouwt maar 1 keer en zal het zeker op prijs stellen, en zo hoef jij achteraf niet te denken had ik maar dit of dat...

veel succes joke

Anika
9-4-2011
 Meld misbruik12-5-2011 20:39:33

Ik moet eerlijk zeggen, ik zou er niet mee kunnen lachen moesten mijn broers me niets cadeau gedaan hebben op ons huwelijk... sorry voor de kort door de bocht uitspraak maar dan zou ik zo iets hebben van 'van je eigen familie moet je het hebben'...

Ik begrijp dat je zegt dat een geldcadeau misschien nutteloos is, omdat hij dan net hetzelfde terug geeft, maar dan geef je wel het gebaar...

En inderdaad als zus ben je misschien beter geplaatst om het koppel echt iets persoonlijks cadeau te doen? Zo hebben wij bijvoorbeeld onze huwelijksreis gekregen of twee grote kaders met daarin een foto van één van ons. we kregen telkens de foto van onze partner; De foto liet de ander de blik zien die we hebben wanneer we aan elkaar denken... Ik vind dat echt super, de foto's gaan hier binnenkort dan ook in de living tegen de muur...

Ik wil maar zeggen: ik zou toch goed nadenken vooraleer je beslist om niets te geven.. dat zou wel eens in slechte aarde kunnen vallen... (daarom niet bij je broer, maar misschien wel bij zijn vrouw? want voor haar is dat natuurlijk wel anders..)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...