Nu Online
Momenteel zijn er 384 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Versiering Kerk

12-5-2011 14:09:53
Goedemiddag bruidjes

Hoe versieren jullie de kerk? Hebben jullie ideeen die jullie willen delen ;-)!! Want vind er eigenlijk niet heel veel van terug!!

Groetjes

laura
3-9-2011
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 1843

Kelly
4-6-2011
 Meld misbruik12-5-2011 14:23:28

Met steigers kadoke van onze parochie!

Sorry, net te horen gekregen dat onze kerk volledig gaat ingepakt zijn en daarboven op nog 2 vieze werfketens VOOR de kerkpoort gaan staan EN een kraan de afrit blokkeert, dus de auto's moeten steeds achteruit terug vertrekken!!!

Zo mijn cynisch gevoel er even uit

Binnen zorgen we voor een bloemstuk voor op het altaar en dan aan de stoelen aan iedere kant 5 bloemekes bevestigd (één stoel wel, één stoel niet)

Voor de rest doen we niets.

vicky
10-9-2011
 Meld misbruik12-5-2011 15:10:01

wij hebben kleine bloempotten gevuld met beton en daar een buis in en daarin komt een stok met een hart waaraan vlinders worden bevestigd met ook nog lintjes en aan het altaar niets. want onze versiering voor de kerk gebruiken we nadien ook als tafelversiering tijdens het avondfeest maar dan worden de vlinders vervangen door kaartjes met in verschillende talen het woord liefde

Selena
18-6-2011
 Meld misbruik12-5-2011 15:28:32

Hey Laura ,

De versiering gaat bij ons in het rood en het wit zijn. De rode loper met rode en witte peddles (blaadjes van roze- geen echte omdat deze heel snel rot worden) We gaan ook gebruik maken van kaarsjes naast de rode loper ( inglazen potjes, grote, kleine, dikke en dunne potjes met verschillende ondergronden zoals water, krijt,bubbles ...)
Ook maken we gebruik van echte rode rozen ( dezelfde als mijn boeket). Zo geeft het de kerk veel meer kleur en vreugde!
Veel succes !

Ann
21-7-2012
 Meld misbruik12-5-2011 16:51:39

Ik denk dat het bij ons vrij sober zal zijn.

Een bloemstuk vooraan aan het altaar en dan zoals kelly zegt,aan de stoelen een bloemetje of misschien dat we voor ballonetjes gaan.

Véronique
31-7-2009

Ellen
9-7-2011
 Meld misbruik12-5-2011 20:48:01

Oh Véronique, dat is mooi! Heb je ook voorbeelden van een altaarstuk en een bloemstuk ter versiering van de koets/auto...?

Wij gingen dus ook een bloemstuk op het altaar voorzien. + Bloemen aan de stoelen ad zijkant: 1 stoel wel, 1 stoel niet... + Ah portaal: 2 boompjes met witte lintjes.

ilona
27-8-2010
 Meld misbruik12-5-2011 20:51:17

Hallo!!!

wij hadden strikken in voila om elke stoel van de kerk (dus om en om) met daarin een roosje.
op het altaar hadden wij oop zo een lange voile gelegd, en twee grote potten met witte lelies.
ook aan het maria beeld witte lelies.
veel groetjes!

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik13-5-2011 18:59:16

Het altaarstuk zie je niet duidelijk op de foto's, maar was afhangend en met dezelfde bloemen en blaadjes. Ook was er een bijpassend stuk rond de paaskaars.
De koets was versierd door de mensen zelf, dus hebben we niet moeten kiezen (staat ook op de foto's, dacht ik).

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Huwelijksviering nodig?
Ellis&You Bijzondere muziek voor die bijzondere dag in Antwerpen
Maak de mooiste dag van je leven af met de mooiste muziek. Laat je ontroeren door de betoverende stem van Ellis. Live begeleid op piano en/of gitaar voor uw ceremonie en receptie of live on tape voor een verrassend, extra geslaagd avondfeest! Meer info
Lillee's Land Lillee's Land in Tienen
Oldschool vintage swing & jazz Bij ceremonie duo zang - gitaar Meer info
Rent a Priest vzw Rituelen voor mensen van nu in Tielt
Rent a Priest verzorgt vieringen waarin u centraal staat, met de taal en de accenten die u wenst, op de plaats van uw keuze, met warmte, verbondenheid en passie. Rent a Priest is geworteld in de room-katholieke traditie en staat open voor iedereen. Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info