Nu Online
Momenteel zijn er 191 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Vraagjes over schoenen, bloemen, tafeldecoratie, ...

12-5-2011 15:14:55
Dag bruidjes en bruidegommetjes,

Ik heb enkele vraagjes;

Ik heb gisteren iets heel tofs gevonden op internet qua tafeldecoratie. Het is een soort groot cognacglas en daar zitten van die kristallen, wat groene takjes met parels en enkele bloempjes in, echt ideaal op op tafel te zetten.
Mijn naamkaartjes, tafelnummers, ... zal ik allemaal bij vistaprint bestellen in dezelfde stijl van onze uitnodigingen. Deze zijn bruin en turquoise.
Nu ben ik op zoek naar bloemen in deze kleuren. Dit is blijkbaar niet zo evident.
Wat dat bruin betreft, kan ik dat eventueel nog oplossen door te werken met een bruin organzalint rond het glas maar ik zou wel turquoise bloemen nodig hebben.
Kunnen jullie me zeggen welke bloemen (gelijk welke soort) bestaan in dat kleur? Zo van die waterkristallen of gel kun je ook in andere kleuren dan wit verkrijgen, maar zou er iemand weten waar ik aan bruine zou geraken?

Voor mijn bruidsboeket had ik graag gewerkt met zilverkleurige en roze roosjes. Iemand die weet of het mogelijk is om echte bloemen in zilverkleur te spuiten of als zilverkleurige rozen bestaan in zijdebloemen? Waar zouden deze te koop zijn?

Wat betreft mijn schoenen, ik heb hele maar dan ook hele moeilijke voeten. Brede voeten, hoge wreef, een verkorte pees door een operatie en bovendien kapotte enkels... Kan het nog erger? :-)
Ik draag meestal sneakers, ballerina's of sandaaltjes, maar voor mijn huwelijk zou ik toch graag een elegant schoentje hebben...
In ieder geval mag ik de typische bruidschoenen vergeten, want die zijn gewoon te smal. Pumps met een hak hoger dan 3 à 4cm is ook al geen optie.
Mijn kleed is pastel roze van kleur, dus ik dacht aan zilverkleurige schoenen. Dit is gemakkelijk te combineren met juwelen en eventueel haaraccessoires. Witte of zwarte schoenen zullen al helemaal niet passen en roze schoenen zie ik niet zitten.
In de winterperiode volgend jaar moet ik geen zomerschoenen gaan zoeken en als ik zal wachten tot de lente volgend jaar, zal het gegarandeerd stressen worden om een paar deftige schoenen te vinden waar ik gemakkelijk in ben.
Wat denken jullie van zilverkleurige schoenen als bruidschoenen? Kiezen jullie voor schoenen met een open of toe schoen? Iemand tips waar ik zilverkleurige schoenen zou vinden met een lage hak?

Bedankt alvast voor alle tips!

Sylvia
15-6-2012
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 820

Kelly
4-6-2011
 Meld misbruik12-5-2011 15:40:48

Ik zou voor transparante parels gaan, bruin met turquoise lint en witte rozen
http://www.waterparels.com/

Bij de betere schoenwinkel ga je zeker uw goesting vinden: van loock zandhoven bv

Liselotte
25-6-2011
 Meld misbruik12-5-2011 15:46:31

Hoi!

Ik weet niet of er bruine en turquoise bloemen zijn, maar misschien kan je witte bloemen kopen en deze in water met kleurstof zetten, dan zullen ze de juiste kleur hebben :)

Voor waterkristallen enzo, zou ik naar een knutselwinkel gaan of naar Ava... daar hebben ze bijna alles :)

Voor je bruidboeket denk ik dat je best gewoon eens een bloemenwinkel binnestapt en vraagt op eht mogelijk is om die roze in het zilver te spuiten... eerlijkgezegd denk ik dat dat geen probleem moet zijn... maar misschien gaat de spuitverf af op je kleren en das ook niet de bedoeling :)

Voor de schoenen: geen idee :)

Succes nog!

Greet
15-7-2011
 Meld misbruik12-5-2011 21:04:24

Hoi,

waar heb je dat idee gevonden?

Groetjes
Greet

Julie
5-8-2012
 Meld misbruik16-5-2011 18:51:10

Hallo,

waarom werk je niet met turquoise onderwaterlichtjes in je gelparels?
Je moet eens kijken bij www.flowersandlights.be om ideetjes op te doen.
Dan kun je gewoon met witte bloemen werken en bruin lint.

Veel succes!

Sylvia
15-6-2012
 Meld misbruik16-5-2011 21:39:12

Dat is net wat ik zoek, van harte bedankt voor de tip Julie!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...