Terug naar overzicht
Ik zou voor transparante parels gaan, bruin met turquoise lint en witte rozen http://www.waterparels.com/ Bij de betere schoenwinkel ga je zeker uw goesting vinden: van loock zandhoven bv
Hoi! Ik weet niet of er bruine en turquoise bloemen zijn, maar misschien kan je witte bloemen kopen en deze in water met kleurstof zetten, dan zullen ze de juiste kleur hebben :) Voor waterkristallen enzo, zou ik naar een knutselwinkel gaan of naar Ava... daar hebben ze bijna alles :) Voor je bruidboeket denk ik dat je best gewoon eens een bloemenwinkel binnestapt en vraagt op eht mogelijk is om die roze in het zilver te spuiten... eerlijkgezegd denk ik dat dat geen probleem moet zijn... maar misschien gaat de spuitverf af op je kleren en das ook niet de bedoeling :) Voor de schoenen: geen idee :) Succes nog!
Hoi, waar heb je dat idee gevonden? GroetjesGreet
Hallo, waarom werk je niet met turquoise onderwaterlichtjes in je gelparels? Je moet eens kijken bij www.flowersandlights.be om ideetjes op te doen. Dan kun je gewoon met witte bloemen werken en bruin lint. Veel succes!
Dat is net wat ik zoek, van harte bedankt voor de tip Julie!