Terug naar overzicht
Hoi, Wij hebben een dessertbuffet gekozen met huwelijkstaart. Misschien is dit een optie.Best ook vragen hoe die taart er gaat uitzien als het voor 35 personen is.Ik was onlangs op een trouw met ongeveer 100 personen en daardoor had de taart maar 1 laag (ipv pièce monté). Dat is dan al veel minder mooi dan zo'n leuke taart in laagjes. Ik neem aan dat de traiteur jullie perfect zal kunnen vertellen wat voor jullie het beste zal passen. Groetjes,Joke
Hoi Evelien, Wij nemen ook een dessertenbuffet waar ook een huwelijkstaart mee in verwerkt is! Wij wel met wat meer volk... maar toch denk ik dat het bij jou ook perfect mogelijk moet zijn! Groetjes,Marijke
Hey Evelien , mijn partner en ik zijn absoluut geen dessert liefhebbers en hadden de intentie om enkel dessert aan tafel te voorzien.Dit is niet zo goed gevallen bij mijn toekomstige schoonfamilie. Zij vinden dat een taart hoort op een huwelijk Wij hebben dus werkelijk een pesthekel aan taart..Dus we gaan nu waarschijnlijk toch nog dessert aan tafel voorzien en later eventueel de bruidstaart. Persoonlijk buffet vind ik ook niet super,maar ik ben gewoon geen zoetekauw.Wegens dat zijn grootmoeder onlangs 90 was geworden,heb ik zo een typische stapeltaart laten maken . Voor ons ineens testdrive of dat ze ons beviel. We waren maar met 16 personen maar ik had toch al drie verdiepingen hoor Conclusie ik vind het nog altijd niks, maar het heeft toch een raar effect op mensen.Als je buffet voorziet, zou ik toch nog taart laten voorzien voor het aansnijden.
Hey Evelien, Wij geven een tuinfeest voor 45 personen, en hebben ook voor een buffet gekozen. Al de desserts die ik het lekkerste vind, zitten er in. Voor mij is dit veel belangrijker dan een mooie taart. veel succes bij het kiezen. cathy
Hoi wij gaan een dessertenbuffet hebben, maar er zal een kleine stapeltaart zijn als bruidstaart die we dan aansnijden bij opening van het buffet. Het is bij die taart niet de bedoeling dat alle gasten daar een groot stuk van kunnen hebben, eerder kleine stukjes en dan uiteraardqangevuld met de andere desserten in het buffet. Zo kunnen we dus toch een taart aansnijden en is er verder veel keuze naar ieders smaak. Groetjes,Celesta
wij zijn gewoon voor beide gegaan :) zijn wel met iets meer personen zo'n 110 gasten zullen ongeveer aanwezig zijn maar ik denk dat je gewoon een kleinere bruidstaart ook kunt bestellen en iets minder dessertjes :) groetjes
Wij zullen ook voor beide kiezen. Een mooie taart die we kunnen aansnijden, waarvan voor iedereen een klein stukje voorzien is, aangevuld met een buffet. Succes!
wij hebben een taart gekozen voor ongeveer 28 man. Dit is enkel voor de naaste famillie die mee aan tafel eet. Voor savonds zijn het gewoon hapjes. Kunnen we leuke foto's als wij de taart aansnijden
hey, wij zijn zelf traiteur, wij werken veel met dessertenbuffets en stapeltaarten, zelfs voor minder personen kan je een stapeltaart maken (wij werken dan met een laag in piepschuim)...je kan dus gerust voor beiden gaan www.traiteurdeverleiding.be
mij hebben ze verteld dat er altijd veel over is van de taart...
Wij zijn resoluut voor het dessertenbuffet gegaan: * zo is er voor ieder wat wils * kan je een hele avond laten staan, zodat wie nog honger heeft nog gerust iets kan gaan halen (en zo hoef je 's nachts ook niks extra nog te voorzien).
Dessertenbuffet! zo is er voor ieder wat wils... Ik ken veel mensen die niet houden van die taarten met slagroom ed. Als je verschillende zaken kan aanbieden zoals bavarois, chocolademousse, kleine taartjes, ... Mmmm ik krijg er al honger van :D !
Bedankt allemaal voor jullie mening. Ga binnenkort eens overleggen met de 2 traiteurs met wie ik heb afgesproken. Misschien ga ik veiligheidshalve voor het dessertbuffet met een kleine bruidstaart erbij. Zo hou ik iedereen tevreden en kunnen we inderdaad de taart aansnijden.
Wij doen ook beiden (met dan een kleinere bruidtaart) ;).
Wij doen om 5 uur champagne met bruidstaart (en we zijn op het huwelijk zelf maar met 25 personen en krijg toch 3 lagen zonder piepschuimenlaag. De bovenste laag willen we enkel wel invriezen om op ons eerste jubilieum op te eten). Rond half zeven gaan we dan aan tafel en als dessert hebben we een etagere p.p. voorzien met kleine dessertjes en ook een laagje met kazen voor de niet-zoetekauwen (want mijn aanstaande is er daar een van).
Heyhey! Wij hadden ook altijd in onze gedachten dat we voor een dessertbuffet zouden gaan (hebben 150 gasten), maar omdat ons volledige menu aan tafel wordt gegeven, vonden we het mooier om in deze strakke lijn verder te gaan en ook gewoon het dessert aan tafel te laten serveren .. We hebben dan na het dessert wel nog gekozen voor een bruidstaart bij de koffie, wie er dan nog zin in heeft! :)