Terug naar overzicht
Hey Sofie! Wat een leuke datum hebben jullie! Wij kregen nog enkele namen door van DJ's waar je mss eens kan proberen: - DJ Serge uit Kluisbergen - DJ Koen uit Oudenaarde (Koen-online zou zijn website zijn) - DJ Ed uit Waregem - DJ Roan van Party vibes uit Menen Hopelijk kan je er wat mee. Groetjes, Annelore
Annelore, mercikes voor je vlugge reactie, ik ga die zeker eens opzoeken, groetjes
Beste Sofie, Ik ben Dj Ibe en draai ook in deze regio. Surf gerust verder op mijn site www.djibe.be en laat je verrassen door een vrijblijvende offerte aan te vragen. Dj Ibe, stijlvol in feesten. www.djibe.be
Hallo Sofie, Heb je al een dj gevonden ondertussen? Groetjes
Beste Sofie mocht je nog op zoek zijn naar een DJ, dan is DJ Tom S zeker ook nog beschikbaar. Voorlopig kan je me enkel bereiken via facebook of via tom_staelens@hotmail.com. Groetjes en succes met de zoektocht
Hallo, Neem gerust een kijkje op mijn site en je mag tevens vrijblijvend een offerte aanvragen via mail. Ik kan erg goed inspelen op het publiek en beschik over muziek van de oorlogsjaren tot op heden, heb tevens al meer dan 15 jaar ervaring. http://www.djdilano.bemail: info@djdilano.be Vriendelijke groeten, Dilano