Nu Online
Momenteel zijn er 176 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

alles begint stilaan vorm te krijgen

12-5-2011 20:09:01
Hallo dames,

Juist even mijn geluk uiten, met nog 106 dagen te gaan hebben we eindelijk een fotograaf gevonden. Hebben ook de proefdruk gekregen van onze uitnodigingen en deze zijn echt fantastisch.
Hebben dan ook maar eens werk gemaakt van onze dagindeling. Alles begint dus eindelijk vorm te krijgen.
Nog 1 heel belangrijk ding wat we moeten doen is oefenen voor de openingsdans. Aangezien we een nogal moeilijk nummer kiezen weet ik niet zeker of we er kunnen op dansen zonder danslessen. Nu ben ik natuurlijk zo lomp geweest om mijn voet zeer te doen waardoor ik in de gips zit en dat het oefenen dus weer uitgesteld wordt. Ik vrees dat danslessen niet meer mogelijk zullen zijn, maar we zien wel, beter nu in de gips dan binnen 106 dagen natuurlijk

Groetjes,

Valerie
27-8-2011
Meld misbruik

Reacties: 0 | Gelezen: 544

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...